  • 1. Data: 2012-05-02 23:05:50
    Temat: Co przedstawia ta naklejka?
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Od kilku lat dreczy mnie co ma symbolizowac ponizsza naklejka:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9192bd132c67ed4f
    .html

    Czy jest to jakas wyspa? Troche tez przypomina karabin :-) Juz mnie nawet te
    łosie tak nie zastanawiaja jak to :-)

    Lazi

  • 2. Data: 2012-05-02 23:07:59
    Temat: Re: Co przedstawia ta naklejka?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lazi

> [...]
    >
    > Czy jest to jakas wyspa? Troche tez przypomina karabin :-) Juz mnie
    > nawet te ?osie tak nie zastanawiaja jak to :-)

    Przypomina mi to zarys martwej makreli z bagażnika trolla Artura.

  • 3. Data: 2012-05-02 23:11:39
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-05-02 23:05, Lazi pisze:
> [...]
    .html

    > Czy jest to jakas wyspa? Troche tez przypomina karabin :-) Juz mnie nawet te

    kontury jakiegoś landu w Nl, D, B, tudzież innego regionu?
    pozdr.

    marcin jan

  • 4. Data: 2012-05-02 23:13:50
    Od: "Lazi" <l...@g...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Lazi

    .html

    > Przypomina mi to zarys martwej makreli z bagażnika trolla Artura.

    To nie to, ale w temacie bo nad morzem ;-)
    Odpowiadam sobie sam bo wlasnie przed chwila znalazlem to:
    http://g.co/maps/uy624

    Lazi

  • 5. Data: 2012-05-02 23:25:20
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-02 23:05:50 niejaki Lazi napisał:
> [...]
    .html

    > Czy jest to jakas wyspa? Troche tez przypomina karabin :-) Juz mnie nawet te

    dokładnie

    jest to wyspa z najdroższymi nieruchomościami w niemczech
    )najtańsza rozpadająca się chałupa to jakieś 10mln euro)
    nazywa się sylt
    samochodem tam nie dojedziesz (na kołch) - jak bardzo chcesz to możesz
    swoje auto tam zawieść pociągiem (z syltem jest połączenie tylko kolejowe)
    za jakieś 240E w jedną stronę

    drugą znaną naklejką spotykaną z tego regionu jest sansibar (lub dwie
    skrzyżowane szable) - jest to nazwa najbardziej znanej i najdroższej
    restauracji na wyspie - czyli jednym słowem - lansik na całego :)

    o - tu jest ten znaczek
    http://www.google.com/imgres?hl=pl&client=opera&hs=6
    WN&sa=X&rls=pl&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=l4db59eauee
    jHM:&imgrefurl=http://www.kochrezepte.de/magazin/clu
    b-koeche/cd-sansibar-sylt.html&docid=4MjnqweQylfLpM&
    imgurl=http://s.kochrezepte.de/PageResources/d6438f2
    0-f179-4006-873a-396c1fe984b8/Sansibar-Sylt.jpg&w=20
    0&h=183&ei=EaahT4DeL-3P4QTpzo2ICQ&zoom=1&iact=hc&vpx
    =669&vpy=360&dur=1423&hovh=146&hovw=160&tx=90&ty=66&
    sig=116771559975997590873&page=2&tbnh=146&tbnw=160&s
    tart=20&ndsp=25&ved=1t:429,r:22,s:20,i:165&biw=1296&
    bih=879

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2012-05-03 11:48:15
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > dokładnie
    >
    > jest to wyspa z najdroższymi nieruchomościami w niemczech
    > )najtańsza rozpadająca się chałupa to jakieś 10mln euro)

    Patrz, ciekawe. Jakieś debile tu domy sprzedają:

    http://www.immobilienscout24.de/Suche/S-T/Haus-Kauf/
    Schleswig-Holstein/Nordfriesland-Kreis/Sylt?enteredF
    rom=ONE_STEP_SEARCH

    > nazywa się sylt
    > samochodem tam nie dojedziesz (na kołch) - jak bardzo chcesz to możesz
    > swoje auto tam zawieść pociągiem (z syltem jest połączenie tylko kolejowe)
    > za jakieś 240E w jedną stronę

    A skąd te bzdurne informacje? Tu jest cennik:
    http://www.syltshuttle.de/site/syltshuttle/de/fahrpl
    an__preise/tarif/tarif__2012.html

    Pomijam już fakt, że mogę się z tobą założyć o 1000 Euro, że dojadę na
    kołach na Sylt (całkowicie legalnie) nie wjeżdżając na żaden pocią.

  • 7. Data: 2012-05-03 23:07:36
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-03 11:48:15 niejaki Andy Niwinski napisał:
> [...]
    >
    > http://www.immobilienscout24.de/Suche/S-T/Haus-Kauf/
    Schleswig-Holstein/Nordfriesland-Kreis/Sylt?enteredF

    no pacz pan jakie to kłamstwa w tych gazetach piszą

    > A skąd te bzdurne informacje? Tu jest cennik:
    > http://www.syltshuttle.de/site/syltshuttle/de/fahrpl
    an__preise/tarif/tarif__2012.html

    widocznie staniało :)
    aczkolwiek mimo że mieszkam ..dziesiąt km od syltu jakoś nigdy nie miałem
    ciągoty żeby tam pojechać - wolę trochę dalej - na romo

    > Pomijam już fakt, że mogę się z tobą założyć o 1000 Euro, że dojadę na
    > kołach na Sylt (całkowicie legalnie) nie wjeżdżając na żaden pocią.

    dojedź i udowodnij że masz rację - ja się nie zakładam bo zarówno jazdę tam
    jak i zwiedzanie wyspy mam w nosie (bo dla mnie nie ma tam nic ciekawego)-
    przekazuję informacje jakie posiadam od ludzi pracujących na sylcie i
    dojeżdżających tam pociągiem ze względu j.w.
    mówisz że kłamią?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 8. Data: 2012-05-04 07:14:19
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl>> dojedź i udowodnij że masz rację - ja się
> [...]
    > przekazuję informacje jakie posiadam od ludzi pracujących na sylcie i
    > dojeżdżających tam pociągiem ze względu j.w.

    Raczej, że niezbyt dobrze wiedzą, co mówią?

  • 9. Data: 2012-05-04 07:42:57
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-04 07:14:19 niejaki Andy Niwinski napisał:
    > "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl>> dojedź i udowodnij że masz rację - ja się
    > nie zakładam bo zarówno jazdę tam
    >>
    > Raczej, że niezbyt dobrze wiedzą, co mówią?

    wiki też kłamie?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Sylt

    cytuję:

    Wyspa miała kiedyś połączenie ze stałym lądem, ale podczas sztormów w
    styczniu 1362 roku doszło do zerwania tego połączenia i przekształcenia
    Sylt w wyspę. W latach 1923-1927 wyspa została połączona ze stałym lądem za
    pomocą grobli (nazwana wtedy groblą Hindenburga). Grobla ma 51 m szerokości
    i 8 m wysokości. Po grobli poprowadzono linię kolejową. Na wyspę Sylt można
    dotrzeć samolotem, promem lub koleją. Można także zabrać własny samochód,
    lecz wówczas samochody są przewożone przez groblę koleją.

    hę?

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 10. Data: 2012-05-04 12:57:57
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Lazi"

    > Od kilku lat dreczy mnie co ma symbolizowac ponizsza naklejka:
    >
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9192bd132c67ed4f
    .html

    nasklejka jak naklejka, mnię od kilku lat dręczą naklejki w kształcie
    ryby...pl.rec.wedkarstwo?