eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleCo po CB500 (długie)Re: Co po CB500 (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: As <o...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co po CB500 (długie)
    Date: Tue, 08 Sep 2009 21:35:18 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 58
    Message-ID: <h86blm$3du$1@news.onet.pl>
    References: <h812rv$co9$1@news.onet.pl> <1nh7ollgvludj$.1hd6z0ppvjfd7.dlg@40tude.net>
    <h814ph$hhh$2@news.onet.pl> <h81671$m13$1@news.onet.pl>
    <7i7d4h72wpaz$.1gll9hx38jpt8.dlg@40tude.net> <h817t3$olv$2@news.onet.pl>
    <h85era$aou$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-168-96-35.static.espol.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1252438518 3518 83.168.96.35 (8 Sep 2009 19:35:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Sep 2009 19:35:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:609332
    [ ukryj nagłówki ]

    zby_hon wrote:

    > Użytkownik "As" wrote:
    >
    >> Każdą Waszą propozycję weryfikuję też na otomoto/allegro - tzn.
    > popularność
    >> motoru mówi o dostępności części i oczywiście o możliwości wybrania
    > jakiejś
    >> konkretnej sztuki. CB Big One to rarytas. Albo 8 albo 48k PLN :)
    >>
    >> W tym szaleństwie musi być metoda - po pierwsze powinno się to w miarę
    >> prosto serwisować, po drugie - części...
    >>
    >> Poprawcie mnie, jeżeli sie mylę ale sam fakt wskoczenia w widełki >600cm3
    >> oznacza droższą eksploatację - spalanie, koszt łańcuchów i opon... Stąd
    > ten
    >> nieszczęsny bandit, który wydawał mi się jakimś kompromisem.
    >
    > Ja tu widzę, że mimo rozglądania się to i tak Cię ciągnie do tego
    > "nieszczęsnego" dużego bandita.

    :-D

    Też to zauwazyłem czytając po kilku dniach cały wątek.
    Ciągnie mnie do B12, to fakt.
    Inna sprawa, ze gdybym miał w tej chwili wystarczający sos to Honda CB 1300
    byłaby moim faworytem.

    Kolega, który kilka dobrych lat już jeździ (od MZ, przez plastiki, aż po
    VTX) stwierdził - bierz to na co masz ochotę bo i tak jeszcze kilka razy
    zmienisz motor. I pewnie coś w tym jest.

    Swoją drogą ciekaw jestem ile średnio miał motorów każdy z "bywalców"
    grupy...

    > I bardzo słusznie - motocykl może się podobać, jest stosunkowo niedrogi w
    > zakupie, ma sprawdzony przez lata chłodzony olejem silnik na gaźnikach.
    >
    > To co napisałeś w pierwszym poście:
    >
    > "I teraz moje kandydatury: 1. Bandit 1200 (duże spalanie, droga
    > eksploatacja, awaryjność) (?)"
    >
    > To w moim odczuciu i z mojego doświadczenia (4 sezon kończę) bzdura.
    >
    > - spalanie 6-7 litrów (na Chorwackich autostradach nawet 5 litrów), ale to
    > S-ka, nie naked.
    > - eksploatacja nie jest droga (w hondzie shadow to była dopiero droga
    > eksploatacja)
    > - żadnej awarii od początku 2006 roku (nie liczę wymiany łożyska główki
    > ramy, bo to żadna awaria).

    No! Taki komentarz wygląda pozytywnie...

    pozdrawiam

    --
    AS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: