  • Data: 2009-09-07 20:09:55
    Temat: Re: Co po CB500 (długie)
    Od: "Darek F." <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "As" napisał

    > Spoko, podstawowe rzeczy to jeszcze umiem ocenić. Pytałem o specyfikę B12,
    > czy też ogólnie - olejaka.

    Po pierwsze - popieram Norbiego - NIE JEDZ SAM !!! Samemu latwo cos
    przeoczyc, zapomniec, nie zauwazyc, im wiecej luda tym lepiej.
    Po drugie - b.dobrze byloby gdyby byl ktos kto zna ten silnik, bo ma on
    specyficzny charakter pracy (troche nierowny) i wydaje specyficzne dzwieki
    (stuki-puki w tym Suzuki ;))) ), wiec sam, uwierz, nie bedziesz w stanie
    odroznic co jest norma a co juz niekoniecznie (sam mam czasami watpliwosci
    ;) )

    Tradycyjnie polecalbym zerknac na olej (poziom i jakosc - mozna czyms troche
    chapnac przez korek wlewowy, np. strzykawka z rurka) - duzo powie o
    wlascicielu. Co do silnika to raczej nie wykazuje jakichs typowych
    przypadlosci, w skrzyni posluchaj (w czasie jazdy) jak pracuje na
    poszczegolnych biegach (zwlaszcza slynne 3 i 4 - lubia sobie poszumiec,
    znaczy ze juz niedlugo na nie pora...)

    Pozdrawiam
    Darek F., Bialystok