eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCo piszczy w samochodach › Re: Co piszczy w samochodach
  • Data: 2011-09-15 14:38:02
    Temat: Re: Co piszczy w samochodach
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Michoo,

    Thursday, September 15, 2011, 4:30:42 PM, you wrote:

    >>> te, które mają działający tryb low-power mają też laga przy wlączniu -
    >>> jak obciążenie pojawia się skokowo to grozi dość głębokim spadkiem i
    >>> zresetowaniem układu.
    >> Niee... Zawsze należy pamiętać o tym, żeby reset wstawał później niż
    >> zasilanie.
    > Tu była sytuacja z ARMem w którymś z głębokich stadiów uśpienia - musiał
    > zostawać w idle przez chwilę po wybudzeniu, żeby nie powodować
    > gwałtownego skoku poboru.
    > Przetwornica potrzebowała na przejście z trybu low-power (gdzie daje
    > maksymalnie chyba 3mA prądu) do trybu normalnego (100mA) około
    > milisekundy. Napięcie było cały czas utrzymywane na w miarę stabilnym
    > poziomie, chyba właśnie, że pobór zmieniał się 500uA -> 20mA w "chwilę".

    No to jest kwestia tylko odpowiedniej pojemności w zasilaczu i
    prawidłowego blokowania ARMa - dla 1ms przy 100mA nie trzeba
    gigantycznej pojemności.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: