  • Data: 2012-07-16 23:07:01
    Temat: Re: Co pali zasilacze w laptopach?
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 lipca 2012 09:34:13 UTC+2 użytkownik Grejon napisał:
    > Czy uszkodzona bateria w laptopie może spowodować spalenie zasilacza?
    > Czy zasilacz może mieć jakieś zabezpieczenie termiczne, które w razie
    > przegrzania go po prostu wyłączy na jakiś czas i będzie można go
    > ponownie użyć?
    >
    > Pytam, bo w jednym laptopie w ciągu 4 dni padły 2 zasilacze i nie wiem
    > czy kupno 3 też nie skończy się awarią.

    No dobra, posprawdzałem, okazuje się, że ten niby padnięty zasilacz działa - drugi
    laptop pracował z tym zasilaczem cały dzień. BTW, wyszło jak nieintuicyjny interfejs
    ma Windows Vista :(.

    Czyli problem jest w pierwszym laptopie, który ciągnął tak dużo, że przegrzewał
    zasilacz.

    PS. Nie wiem co mi się porobiło, TB mi nie wyświetla wiadomości z grup, dlatego piszę
    przez google :(