  • Data: 2012-07-23 14:56:13
    Temat: Re: Co pali zasilacze w laptopach?
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik nazgul napisał:

    > to ja dorzucam
    > laptop HP 6540b
    > - padł zasilacz oryginalny
    > - kupiłem drugi identyczny (90W) - padł
    >
    > okazuje się jednak że czasem 1 lub 2-gi zasilacz zadziała
    > - kupiłem 3 ci zasilacz 110W jak na razie działa
    >
    > laptop raportuje zepsuta baterię.

    pytanie czy aby na pewno zasilacz jest walnięty, jeśli laptop potrafi
    odpalić się bez baterii to ją wyjmij i włącz, skoro jest walnięta to i
    tak bezużyteczna.
    Mam starego laptopa wymagającego 4A zasilacza oraz zasilacz 3,5A od
    innego laptopa który działa poprawnie o ile nie trzeba jednocześnie
    ładować i zasilać kompa, wtedy wysiada a laptop robi diodami za
    oświetlenie choinkowe.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html