-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.
com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!
209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 12 Aug 2010 19:25:04 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co oznacza paląca się kontrolka silnika?
References: <i4085e$ns8$1@news.task.gda.pl> <i40jvn$dkr$1@news.onet.pl>
<i40ldd$jmb$1@news.task.gda.pl> <i40m7h$lbr$1@news.onet.pl>
<i4172s$e0m$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <i4172s$e0m$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 24
Message-ID: <4c642e6f$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.40.214
X-Trace: 1281633903 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20988 83.25.40.214:10450
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Original-Bytes: 2120
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2303221
[ ukryj nagłówki ]Jan pisze:
> Michał "HoMMeR" Paszek pisze:
>
>> Żeś trafil... na drugi koniec Polski sie nie wybierasz? :) Ja z
>> Katowic, niestety.
>
> Dziękuję za chęć pomocy. Dodam na koniec, że dziś
> wracając z pracy cały czas miałem palącą się lampkę
> z rysunkiem silnika. Ale po pracy ruszyłem do warsztatu
> na ponowne sprawdzenie tym interfejsem komputerowym.
> Zanim dojechałem, lampka zgasła(!)
>
> A fachman orzekł, że to najpewniej sonda lambda
> daje jakieś sygnały, a powodem tych sygnałów może
> być paliwo. I doradził mi kupno dodatku czyszczącego
> do benzyny firmy Shell.
Co to za warsztaty że "najpewniej"?
Przecież po podłączeniu do komputera on widzi czy błąd wygenerował obwód
lambdy (i który to obwód) czy układ wysokiego napięcia (czyli cewka).
Istotnie problemy z adaptacją mogą wygenerować błąd układu lambdy i
nalanie lepszego paliwa może tu pomóc, ale po to właśnie są komputery
diagnostyczne żeby tego nie zgadywać "najpewniej", a po prostu sprawdzić.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.08.10 10:29 Janusz Kaźmierski
- 13.08.10 12:55 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 13.08.10 14:06 Massai
- 13.08.10 14:33 Jan
- 13.08.10 19:43 Massai
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=