  • 21. Data: 2013-02-07 13:24:03
    Temat: Re: Co o tym sadzicie?
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    Kapibara wrote:

    > Polonez Truck Roy!

    Co prawda, to prawda, mój Polonez Truck Roy jest doskonałym autem
    imprezowym. Na pakę wchodzi 10-12 świń gdy jedziemy na kwadrat na
    afterparty.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 22. Data: 2013-02-07 13:55:04
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-02-06 23:22, Yogi(n) pisze:

    > Ale kupowałbym tylko od osoby prywatnej, najlepiej z Polski i
    > od pierwszego właściciela. Tylko gdzie takiej szukać ;-)

    Na dniach będę sprzedawał zapewne, więc jak coś... :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 23. Data: 2013-02-07 14:00:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-02-07 00:44, t? wrote:

    > Fascynujące. :>

    Nic nie cieszy tak powszechny zachwyt zgromadzonej gawiedzi.

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2013-02-07 14:03:03
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2013-02-06 23:52, Arbiter pisze:

    > moim zdaniem s?abo si? prowadzi E11, lepiej si? juz prowadzi fabia. Corolla
    > mocno podatna na podmuchy, niestabilna

    Jeśli chodzi o zawieszenie, to właśnie IMO jeden z mocniejszych punktów.
    Nie dość, że mega trwałe (nie licząc może gum i łączników stabilizatora
    z tyłu), to bardzo fajnie tłumi drobne nierówności (po prostu ich nie
    czuć, a czasem i nie słychać, są po prostu niezauważalne), to jest jak
    dla mnie odpowiednio "zestrojone" pod względem charakterystyki (ale mi
    mądrze wyszło - nie za twarde i nie za miękkie po prostu), a do tego
    neutralnie się prowadzi - nie wyjeżdża przodem, a przy ujęciu gazu łatwo
    wprowadzić w nadsterowność. Ogólna "niestabilność" wynika chyba tylko z
    jej wielkości, no bo to nie jest w końcu żadna limuzyna ;)

    BTW - czy tylko ja u ciebie (jako jednego z nielicznych) widzę krzaczki
    zamiast PL-znaków?

    Pozdr,

  • 25. Data: 2013-02-07 16:37:04
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    > BTW - czy tylko ja u ciebie (jako jednego z nielicznych) widzę krzaczki
    > zamiast PL-znaków?

    Też mam krzaczki zamiast polskich liter.

    Pzdr

  • 26. Data: 2013-02-07 16:42:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LEPEK,

    > W dniu 2013-02-06 23:52, Arbiter pisze:

    [...]

    > BTW - czy tylko ja u ciebie (jako jednego z nielicznych) widzę krzaczki
    > zamiast PL-znaków?

    Opslók - brakuje deklaracji charsetu...

    --
    Best regards,