  • 21. Data: 2009-06-03 06:53:52
    Temat: Re: Co na następcę N6310i?
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > pokazany na IFA w Berlinie był szybki, ale koszmarnie niestabilny -
    > wieszał się, resetował, itp.
    > Każda kolejna wersja była stabilniejsza, ale też wolniejsza. Wersje
    > które dotarły do Polski były masakrą.. W dodatku po pewnym czasie
    > całkiem fajne tworzywo z którego zrobiono obudowę zastąpiono
    > plastikiem dużo tandetniejszym, podobnie zresztą jak poprzednio w
    > 7650.
    > Między innymi z tego (choć nie tylko) wzięła się legenda 6310 - była
    > szybka i stabilna, co bardzo mocno kontrastowała z innymi Nokiami z

    Masz rację to tylko *legenda*. Miałem 6310i i zawiesiła mi się. Zaś 6600
    jeszcze nigdy.
    A koledze Konlinowi radziłbym *mocno* się zastanowić czy chce się przesiąść
    z telefonu na smartfon. Bo to nie będzie ani miłe, ani łatwe, ani przyjemne.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 22. Data: 2009-06-03 08:02:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Waldek Godel pisze:

    > Oczywiście, że jest. W dodatku w pudełku z telefonem..

    A w moim nie było. Telefon z dystrybucji Nokia Poland niebrandowany.
    Może na początku nie dawali (kupowałem w sierpniu)?

    > http://www.buchvertrieb-treichler.de/images/23.jpg

    Ta nie jest taka zła. Mówiąc o "upierdliwości" miałem na myśli
    konieczność pamiętania o jej noszeniu i niezgubieniu oraz samo
    podłączanie: nie jest ona wpięta non-stop do telefonu, a słuchawki
    podpinam też do innych urządzeń. Oczywiście nie jest to element
    dyskwalifikujący E71 ;-)

    Marek

  • 23. Data: 2009-06-03 08:09:00
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Konlin pisze:

    > Dzięki za propozycję E71 - wygląda ciekawie chociaż szerokość na zdjęciach
    > trochę przeraża.

    Weź do ręki i oceń. To tylko centymetr więcej niż 6310. Zresztą,
    szerokość jest rekompensowana bardzo małą grubością. Telefon spokojnie
    można obsługiwać jedną ręką.

    Marek

  • 24. Data: 2009-06-03 08:13:18
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > 7 lat temu na topie to był Symbian series 60 Second Edition. Nawet nie
    > zapytam czy wiesz co to Symbian i jak bardzo różnią się smartfony od
    > telefonów.

    Wiesz, co innego smartfony z WM, a co innego S60. Mimo wszystko Symbian
    cały czas jest tworzony z myślą "to ma być telefon". E71 należy do
    "najzwinniejszych" telefonów z Symbianem na pokładzie: działa bardzo
    stabilnie i szybko (w przeciwieństwie np. do mojej poprzedniej E65).
    Między 6600 a E71 też minęła epoka.

    > Tylko później nie wysyłaj postów w stylu: nie mogę zamknąć procesu
    > czerwoną słuchawką. Bo w Symbianach tak się nie da.

    Popatrz, a proces "Kontakty" czy "Rejestr połączeń" zabija się właśnie
    czerwoną słuchawką ;-)

    Marek

  • 25. Data: 2009-06-03 08:26:15
    Od: " Konlin" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ALEX Przekliniak <k...@s...us> napisał(a):

    > Masz rację to tylko *legenda*. Miałem 6310i i zawiesiła mi się. Zaś 6600
    > jeszcze nigdy.

    Mi 6310i też zawiesiła się kilka razy, zdarzało się też że np. zatrzymywał się
    zegar mimo że cała reszta działa bez zmian. Ale jak na kilka lat to te
    problemy są nieistotne.

    > A koledze Konlinowi radziłbym *mocno* się zastanowić czy chce się przesiąść
    > z telefonu na smartfon. Bo to nie będzie ani miłe, ani łatwe, ani przyjemne.

    Właśnie o to chodzi że chcę spróbować czegoś nowego. I spodziewam się wiele
    przyjemności z poznawania nowego sprzętu, aż takim leśnym dziadkiem nie jestem :)

    pzdr
    Konlin

  • 26. Data: 2009-06-03 12:02:35
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Konlin ni au koto ha itsumo tanosii

    > Właśnie o to chodzi że chcę spróbować czegoś nowego. I spodziewam się
    > wiele przyjemności z poznawania nowego sprzętu, aż takim leśnym
    > dziadkiem nie jestem :)

    Powodzenia zatem. Ale odnoszę wrażenie że nie masz zielonego pojęcia na co
    się porywasz.
    Domyślam się że nazwa Symbian jest dla Ciebie abstrakcją?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 27. Data: 2009-06-03 12:20:26
    Od: " Konlin" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ALEX Przekliniak <k...@s...us> napisał(a):

    > Powodzenia zatem. Ale odnoszę wrażenie że nie masz zielonego pojęcia na co
    > się porywasz.

    Wydaje mi się że jesteś w błędzie. Zastanawiam się tylko co takiego napisałem
    że przyjąłeś z góry takie założenie.

    > Domyślam się że nazwa Symbian jest dla Ciebie abstrakcją?

    Pudło. Wiem również co to jest system operacyjny a nawet, o dziwo, udało mi
    się go ostatnio zainstalować.
    To, że ktoś kto od 7 lat nie miał potrzeby wymiany telefonu niekoniecznie musi
    oznaczać, że nie poradzi sobie z tak skomplikowanym urządzeniem jak smartphone.
    Proponuję EOT, jestem prawie zdecydowany na E71.

    pzdr
    konlin

  • 28. Data: 2009-06-03 12:23:39
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    MarekM ni au koto ha itsumo tanosii

    > Wiesz, co innego smartfony z WM, a co innego S60. Mimo wszystko
    > Symbian cały czas jest tworzony z myślą "to ma być telefon".

    A myślisz że dlaczego chcę przesiąść się na HTC? Z nudów?

> [...]
    > poprzedniej E65). Między 6600 a E71 też minęła epoka.

    > Popatrz, a proces "Kontakty" czy "Rejestr połączeń" zabija się właśnie

    Popatrz a ktoś tu ostatnio płakał że zamknął proces czerwoną słuchawką a
    proces nadal był niezamknięty i ssał dane po GPRS. A potem nagle się obudził
    że czerwoną słuchawką nie zamyka się procesu.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 29. Data: 2009-06-03 14:08:38
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:
    > Konlin ni au koto ha itsumo tanosii

    > Powodzenia zatem. Ale odnoszę wrażenie że nie masz zielonego pojęcia na
    > co się porywasz.
    > Domyślam się że nazwa Symbian jest dla Ciebie abstrakcją?

    No przecież nikt się nie rodzi z wiedzą, trzeba ją nabyć. Jak mu nie
    pozwolisz poużywać, to do końca życia nie będzie wiedział co to jest.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 30. Data: 2009-06-03 14:25:27
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Konlin ni au koto ha itsumo tanosii

    > Wydaje mi się że jesteś w błędzie. Zastanawiam się tylko co takiego
    > napisałem że przyjąłeś z góry takie założenie.

    Napisałeś że 6310 to smartfon. A to oznacza że Twoja wiedza jest zerowa.

    > Pudło. Wiem również co to jest system operacyjny a nawet, o dziwo,
    > udało mi się go ostatnio zainstalować.

    A jaki to był OS? Symbian? Windows Mobile? Android?

    > To, że ktoś kto od 7 lat nie miał potrzeby wymiany telefonu
    > niekoniecznie musi oznaczać, że nie poradzi sobie z tak
    > skomplikowanym urządzeniem jak smartphone.

    Nie napisałem że sobie nie poradzisz, tylko że przesiadka nie będzie
    przyjemna.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D