  • 11. Data: 2009-06-02 20:30:07
    Temat: Re: Co na następcę N6310i?
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Konlin ni au koto ha itsumo tanosii

    > 7 lat temu 6310 też była smart

    7 lat temu na topie to był Symbian series 60 Second Edition. Nawet nie
    zapytam czy wiesz co to Symbian i jak bardzo różnią się smartfony od
    telefonów.

    > i dałem radę więc myślę że i teraz
    > jakoś sobie poradzę z obsługą :)

    Tylko później nie wysyłaj postów w stylu: nie mogę zamknąć procesu czerwoną
    słuchawką. Bo w Symbianach tak się nie da.

    > A na serio - nie wiem co miałeś na myśli ale tak, zdaję sobie sprawę.

    No to doczytaj co to jest system operacyjny, zanim zaczniesz wypisywać
    bzdury że 6310i to smartfon.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 12. Data: 2009-06-02 20:36:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 22:30:07 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > 7 lat temu na topie to był Symbian series 60 Second Edition. Nawet nie
    > zapytam czy wiesz co to Symbian i jak bardzo różnią się smartfony od
    > telefonów.

    Dosyć oszczędnie gospodarujesz prawdą. Jak wchodziła 6610 to 6310i (nie
    6310) już nie był żadnym hitem...

    Oprócz tego dziś tzw. analitycy uparcie przypisują Blackberry (nie tak
    odległe modele mają podobne możliwości jak 6310i) do świata smartfonów.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 13. Data: 2009-06-02 21:17:36
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Dosyć oszczędnie gospodarujesz prawdą.

    A gdzie niby napisałem nieprawdę??

    Jak wchodziła 6610 to 6310i
    > (nie 6310) już nie był żadnym hitem...

    Jeżeli już to wybrałbym Symbiana 6600 a nie jakieś zabawki :D

    > Oprócz tego dziś tzw. analitycy uparcie przypisują Blackberry (nie tak
    > odległe modele mają podobne możliwości jak 6310i) do świata
    > smartfonów.

    W tej materii nie będę się wypowiadał bo wiem że mnie zmasakrujesz.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 14. Data: 2009-06-02 21:22:22
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    ALEX Przekliniak ni au koto ha itsumo tanosii

    znaczy zmasakrujesz swoją wiedzą ofkors

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 15. Data: 2009-06-02 21:25:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 23:17:36 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > Jeżeli już to wybrałbym Symbiana 6600 a nie jakieś zabawki :D

    6600 to była koszmarna pomyłka, zwłaszcza późniejsze wersje. Prototyp
    pokazany na IFA w Berlinie był szybki, ale koszmarnie niestabilny - wieszał
    się, resetował, itp.
    Każda kolejna wersja była stabilniejsza, ale też wolniejsza. Wersje które
    dotarły do Polski były masakrą.. W dodatku po pewnym czasie całkiem fajne
    tworzywo z którego zrobiono obudowę zastąpiono plastikiem dużo
    tandetniejszym, podobnie zresztą jak poprzednio w 7650.
    Między innymi z tego (choć nie tylko) wzięła się legenda 6310 - była szybka
    i stabilna, co bardzo mocno kontrastowała z innymi Nokiami z tego okresu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 16. Data: 2009-06-02 21:52:50
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > 6600 to była koszmarna pomyłka, zwłaszcza późniejsze wersje. Prototyp
    > pokazany na IFA w Berlinie był szybki, ale koszmarnie niestabilny -
    > wieszał się, resetował, itp.

    No to ja mam któryś z tej materii bo ze swojej 6600 jestem bardzo
    zadowolony.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 17. Data: 2009-06-02 22:05:39
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    J.F. pisze:

    > Czemu ? Nie odpinasz od sluchawek i sa rownie niewygodne do noszenia
    > jak bez przejsciowki :-)

    Też popieram, przejściówki irytują. Bo sterczy taka, sztywny bolec o
    dodatkowym centymetrze czy dwóch, patrzeć tylko kiedy się wyłamie, a
    komfort trzymania telefonu w kieszeni z czymś takim przyczepionym jest
    dalekie od komfortu.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 18. Data: 2009-06-02 22:18:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Jun 2009 00:05:39 +0200, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > dodatkowym centymetrze czy dwóch, patrzeć tylko kiedy się wyłamie, a
    > komfort trzymania telefonu w kieszeni z czymś takim przyczepionym jest

    Widziałeś ty kiedyś przejściówkę do e71?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 19. Data: 2009-06-02 22:42:01
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Widziałeś ty kiedyś przejściówkę do e71?

    Nie, bo i jest taka "made by Nokia"? Szukałem teraz na stronie Noki i
    nie znalazłem ani w wyposażeniu e71 ani w dodatkach. A jaka jest? Jaka
    by nie była to zawsze coś sztywnego wystaje czy to prostego czy
    zakrzywionego pod kątem 90st.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 20. Data: 2009-06-02 22:58:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Jun 2009 00:42:01 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Nie, bo i jest taka "made by Nokia"?

    Oczywiście, że jest. W dodatku w pudełku z telefonem..

    http://www.buchvertrieb-treichler.de/images/23.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.