  • 11. Data: 2015-04-28 08:13:56
    Temat: Re: Co myslicie o tych zamiennikach tonerów ?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 15:01, 666 pisze:

    > Dlatego wolę "oryginalny zamiennik" (a nie "podrabiany zamiennik" ;))

    Dla tego ja kupuję i sprzedaję (znajomym) Active-Jet i nie ma z tym
    problemu, w razie czego mam 5 lat gwarancji i wymieniają praktycznie od
    ręki.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2015-05-03 19:56:21
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 08:13, Chris pisze:

    > Dla tego ja kupuję i sprzedaję (znajomym) Active-Jet i nie ma z tym
    > problemu, w razie czego mam 5 lat gwarancji i wymieniają praktycznie
    > od ręki.

    Nie widzę u nich na stronie tonerów kolor do Xeroxa 6125 (106R01335,
    ..1336, ..1337, ..1338).
    Polecisz zatem jakieś proszki na zasypanie do niego?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2015-05-04 09:35:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-05-03 o 19:56, Irokez pisze:

    > Nie widzę u nich na stronie tonerów kolor do Xeroxa 6125 (106R01335,
    > ..1336, ..1337, ..1338).
    > Polecisz zatem jakieś proszki na zasypanie do niego?

    Niestety nie znam tej drukarki, używam Pixma Canona (CL-540/541
    oryginały bo mało drukuję), Epsona z CISS (tylko na oryginałach, są
    tanie a szkoda głowicy) i HP Laser kolor (Tonery Active-Jet ATH-4xx i
    raz jakiś tani zamiennik na szybko z allegro, bez porówniania, czarny
    blady, kolory takie sobie).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2015-05-08 22:56:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Chris wrote:
> [...]
    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    > Robi xx% zamienników dla firm zamawiających a tylko etykiety producenta
    > się zmieniają.

    Oryginały takiego dajmy na to Epsona, Brothera, Canona nie są robione w
    tej samej fabryce, co zamienniki licznych marek.

  • 15. Data: 2015-05-09 10:18:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-08 o 22:56, Poldek pisze:

    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    > Oryginały takiego dajmy na to Epsona, Brothera, Canona nie są robione w
    > tej samej fabryce, co zamienniki licznych marek.

    A jesteś tego pewny ?
    Bo dzisiaj jest normalne że w tej samej fabryce robią oryginał
    znanej marki a na sąsiedniej linii nonejma uważanego u nas
    za podróbkę.
    Co ciekawsze kiedyś to oba produkty różniły się tuszem/tonerem
    a często nawet tworzywem na opakowanie. Dzisiaj różnią się
    najczęściej tylko rodzajem tekturowego pudełka i oczywiście
    nalepką.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2015-05-09 14:09:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RadoslawF wrote:

    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    > A jesteś tego pewny ?

    Tak, jestem pewny.

    Być może zamiennik z nalepką ActiveJet, jest robiony w tej samej
    fabryce, co zamiennik z nalepką BlueJet, czy inną. Natomiast oryginał
    Epson jest na 100% robiony w zupełnie innej fabryce.
    Co do jakości zamienników, to mogę się wypowiadać, bo mam styczność od
    kuchni z autoryzowanym serwisem Epsona. Około 90% napraw, to naprawy
    wynikające z używania zamienników. Serwis przymyka na to oko, bo
    przecież z naprawiania żyje. Ale gdyby chciał się sztywno trzymać
    zapisów gwarancji, to większość zgłoszeń serwisowych byłaby odrzucona,
    bo usterki wynikłe z używania nieoryginalnych wkładów nie podlegają
    gwarancji.

  • 17. Data: 2015-05-09 18:29:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-09 o 14:09, Poldek pisze:

    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    > Tak, jestem pewny.

    To się cieszę. Podasz źródło tej pewności ?

    > Być może zamiennik z nalepką ActiveJet, jest robiony w tej samej
    > fabryce, co zamiennik z nalepką BlueJet, czy inną. Natomiast oryginał
    > Epson jest na 100% robiony w zupełnie innej fabryce.

    To w jakiej fabryce robiony jest oryginał i dlaczego ta fabryka
    jest w chinach ?
    O ile taki HP kiedyś robił własne tusze to Epson zdaje się nigdy.
    Korzystał tylko z myśli technicznej firm trzecich.
    To na jakiej podstawie twierdzisz że w zamienniku jest gorszy
    tusz niż w oryginale skoro to i tak tusz innego producenta ?

> [...]
    > zapisów gwarancji, to większość zgłoszeń serwisowych byłaby odrzucona,
    > bo usterki wynikłe z używania nieoryginalnych wkładów nie podlegają

    O ile nie chce dyskutować w sprawie tonerów to w przypadku tuszy
    naprawy wynikają z powodu zasychania i zatykania kanałów.
    A oryginał niestety też zasycha.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2015-05-10 18:59:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-05-09 o 18:29, RadoslawF pisze:

    > O ile nie chce dyskutować w sprawie tonerów to w przypadku tuszy
    > naprawy wynikają z powodu zasychania i zatykania kanałów.
    > A oryginał niestety też zasycha.

    Dokładnie oryginał zasycha nawet zapakowany w pudełko (się zdziwiłem jak
    otworzyłem lekko przeterminowane tusze HP). Dlatego pozbyłem się
    drukarki atramentowej HP bo komplet bardzo drogich tuszy (300zł komplet)
    zasechł po pół roku nie używania. Poszła po prostu w kubeł (na
    elektrośmieci oczywiście) bo trzeci raz na taki sam numer sobie nie
    pozwolę. Kupiłem Xeroxa 6125N. Suche nie zasycha. Włączyłem ją 3
    tygodnie temu drukując PIT'a po prawie roku leżenia przykrytej workiem.
    Drukarka ma 5 lat (z lutego 2010) a nadal oryginalne startowe tonery
    kolorowe (czarny już wymieniałem).
    Dukarek atramentowych wyrzucił bym w kubeł przez ten czas 10 sztuk po
    każdym zaschnięciu co pół roku. Nijak nie opłaca się mi zakup atramentu.
    Ten laser mnie kosztował 600zł.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2015-05-11 09:29:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-10 o 18:59, Irokez pisze:

    > Dukarek atramentowych wyrzucił bym w kubeł przez ten czas 10 sztuk po
    > każdym zaschnięciu co pół roku. Nijak nie opłaca się mi zakup atramentu.
    > Ten laser mnie kosztował 600zł.

    Moja atramentówka kosztowała 175 zł (nowa - Brother). Tusze są po 2 zł
    za sztukę i nie zasychają. Dlaczego? Bo drukarka sama sobie robi co
    jakiś czas czyszczenie. Zużywa przy tym trochę tuszu, ale od 5 lat nic
    nie zaschło. Zużyłem już z 10 opakowań tuszy w tym czasie, ale że tanie
    jak barszcz - jest super.

    --
    MN

  • 20. Data: 2015-05-11 11:51:18

    Do q..y nędzy, czy na tej grupie każdy wątek zaczynający się "laserowa" musi być
    obsrywany postami w rodzaju "ja mam
    atramentową"?????

    -----