  • 21. Data: 2015-05-11 14:59:39
    Temat: Re: Co myslicie o tych zamiennikach tonerów ?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-11 o 11:51, 666 pisze:
    > Do q..y nędzy, czy na tej grupie każdy wątek zaczynający się "laserowa"
    > musi być obsrywany postami w rodzaju "ja mam atramentową"?????

    Zakładam, że pomyliłeś wątki.

    --
    MN

  • 22. Data: 2015-05-11 21:19:18
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie wiesz, co to jest toner?
    Patrz na moje usta: T O N E R !

    -----

  • 23. Data: 2015-05-12 10:12:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-11 o 21:19, 666 pisze:
    > Nie wiesz, co to jest toner?
    > Patrz na moje usta: T O N E R !
    >

    > -----

    Pomylił.
    I nawet poprawnie nie potrafi napisać pod cytatem.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2015-05-12 17:06:51
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-05-11 o 21:19, 666 pisze:
    > Nie wiesz, co to jest toner?
    > Patrz na moje usta: T O N E R !

    Problem jest w tym, że na takie pytania praktycznie odpowiedzi nie
    dostaniesz.
    Bo,
    a - "sprzedaję tego tonera na pęczki i jest zajebisty"
    b -" kupiłem i działa i jest ok" (ale porównania nie miałem bo zużywam 2
    na rok/kupuję zawsze to samo)
    c - "kup atramentową"

    No więc jeśli chodzi o czarne do monochromatu do Samsunga/Brothera gdzie
    idzie tego worki to biorę najtańsze z aledrogo i sypię. Jakość nie jest
    bowiem ważna.
    Próbowałem innym razem kupować na aledrogo kolory do Samsunga CLP-320N,
    trzy różne źródła, wszystkie trzy to syf i tandeta przy czym w jednym
    przypadku dostałem puste tonery które musiałem odsyłać i znowu
    przysyłali. A jak już zaczęły jakoś drukować to we wszystkich
    przypadkach to nie była "wysoka jakość" tylko "z wysoka wygląda to
    jakoś". Aktualnie drukarka przestała być używana i leży gdzieś u siostry
    przy czym w ostatniej fazie skończyło się na zakupach oryginału. Może po
    2 latach sytuacja się zmieniła i ktoś produkuje zamienniki które
    niewiele odbiegają od oryginału.
    W Moim Xeroxie na razie wsypałem czarny tylko i jest jak w oryginale,
    ale kolory niedługo się skończą i będę miał taki sam dylemat.
    Zadałem swego czasu takie same pytanie i zostałem bez odpowiedzi.
    Spróbuję jeszcze raz... Chociaż przy moim zużyciu kupię oryginał, tylko
    że będę miał z nim mały problem. Mam drukarkę kupioną w UK. Tam
    kosztowała 100 funtów, u nas 1200zł. A żeby oprócz "drożej" było
    ciekawiej Xerox na Polskę puścił extra software nie akceptujące tonerów
    z zagranicy (wyczytane z postów osób które kupiły chińskie zamienniki do
    polskich drukarek). Więc nie wiem czy drukarka z UK odczyta poprawnie
    oryginalny toner z dystrybucji PL. Trzeba będzie prze-edytować EPROM tonera.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2015-05-12 20:02:04

    Coś mi mówił znajomy, że do Polski trafiły Xeroksy na rejon Azji czy jakoś tak, i
    oryginały mu nie pasowały ;-)

    -----