  • 1. Data: 2015-04-22 06:34:21
    Temat: Co myslicie o tych zamiennikach tonerów ?
    Od: " 666" <...@...6>

    www.amazon.de/Set-Toner-f%C3%BCr-C510-1xBK/dp/B00CLC
    NX6S
    www.amazon.de/Toner-f%C3%BCr-C510-C530-MC-561/dp/B00
    SN3RMS4
    www.amazon.de/Officehandel-Spar-Set-ersetzt-44469722
    -44469804/dp/B00Q213UA8
    Cena jest bardzo dobra około 60 euro czyli 250 zł za komplet 4 tonerów na 5 tysięcy
    kopii.
    Jakoś mam większe zaufanie do kupowania w Niemczech, bo z kartridżami (zamiennikami)
    kupowanymi w Polsce to zawsze miałem jakieś
    przygody.

  • 2. Data: 2015-04-23 08:45:00
    Temat: Re: Co myslicie o tych zamiennikach tonerów ?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:
> [...]
    > Jakoś mam większe zaufanie do kupowania w Niemczech, bo z kartridżami
    > (zamiennikami) kupowanymi w Polsce to zawsze miałem jakieś przygody.

    Myślę, że kup sobie drukarkę w rodzaju Epson L110 lub pokrewną i nie
    będziesz musiał męczyć się z zamiennikami.

  • 3. Data: 2015-04-23 13:31:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-23 o 08:45, Poldek pisze:
    > Myślę, że kup sobie drukarkę w rodzaju Epson L110 lub pokrewną i nie
    > będziesz musiał męczyć się z zamiennikami.
    To lepiej mu poleć Star LC-20 i niech sobie taśmy nasącza tuszem
    kreślarskim :-/

    PS: Facet pyta o zamienniki do kolorowego lasera, a Ty mu zalecasz
    wymianę na atramentówkę z CISSem, ech.

    Maciek

  • 4. Data: 2015-04-23 13:47:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-22 o 06:34, 666 pisze:

    > Jakoś mam większe zaufanie do kupowania w Niemczech, bo z kartridżami
    > (zamiennikami) kupowanymi w Polsce to zawsze miałem jakieś przygody.

    Robi to i tak jedna z paru fabryk w Chinach np:

    http://www.hktdc.com/manufacturers-suppliers/Speed-I
    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    i tylko naklejki daje inne dla innych odbiorców :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2015-04-27 03:37:52
    Od: " 666" <...@...6>

    No tak, i fiaty i bmw robi jedna z paru fabryk.

    BTW do powyższego zastanawiałem się nad synonimem złej jakości dla marki samochodu -
    no i już nawet Dacia zaczyna się bronić ;-)

    Co do tonerów to są przecież różne - jakieś drobnoziarniste, syntetyczne, polimerowe
    itp. itd. i rzecz w tym, żeby się nie nadziać.

    -----

  • 6. Data: 2015-04-27 09:43:15
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 03:37, 666 pisze:
> [...]
    >
    > Co do tonerów to są przecież różne - jakieś drobnoziarniste,
    > syntetyczne, polimerowe itp. itd. i rzecz w tym, żeby się nie nadziać.

    hahaha i ty w to wierzysz :) dziennie u nas w firmie sprzedaje się
    parę tysięcy zamienników i wiem jak to działa :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2015-04-27 10:19:32
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2015-04-23 o 13:47, Chris pisze:

    > Robi to i tak jedna z paru fabryk w Chinach np:
    >
    > http://www.hktdc.com/manufacturers-suppliers/Speed-I
    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    > i tylko naklejki daje inne dla innych odbiorców :)

    Czyli jak? Taka fabryka robi tonery i dla np. Kyocery i pana Franka?

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie

  • 8. Data: 2015-04-27 10:28:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 10:19, Nathan pisze:

    nfotech-Holdings-Ltd/en/1X042Q1T/

    > Czyli jak? Taka fabryka robi tonery i dla np. Kyocery i pana Franka?

    Robi xx% zamienników dla firm zamawiających a tylko etykiety producenta
    się zmieniają.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2015-04-27 14:05:13
    Od: Nathan <s...@w...ere>

    W dniu 2015-04-27 o 10:28, Chris pisze:

    > Robi xx% zamienników dla firm zamawiających a tylko etykiety producenta
    > się zmieniają.

    Ok. Czyli w ta stronę. Dzięki.

  • 10. Data: 2015-04-27 15:01:28
    Od: " 666" <...@...6>

    Tylko jakoś wszystkie bez wyjątku zamienniki z aledrogo to była dla mnie wtopa
    (głównie do Lexmarka).

    Okazuje się, że teraz... podrabiają zamienniki ;-/
    Miały być zamienniki, a przychodziły regenerowane w garażu kartridże, no i weź sobie
    reklamuj przez złodziejskie Pejju.

    Wyjątek to kupiona flacha (1-2kg) specjalnego toneru do Samsunga (czy ja przypadkiem
    od jakiegoś grupowicza nie kupowałem?), a z tą
    flachą do miejscowego regeneratora, który jeszcze czip dokładał - działało dobrze
    choć nie wiem, czy równie długo, jak oryginał na
    10 tys. kopii.

    Dlatego wolę "oryginalny zamiennik" (a nie "podrabiany zamiennik" ;)) kupić z Niemiec
    (przez amazon lub ebay), myślę że tam oszust
    poszedłby z torbami.

    No i wyszło jak z proszkami do prania ;-)

    -----