  • 11. Data: 2010-08-02 21:56:50
    Temat: Re: Co myślicie o klockach i tarczach firmy STEINHOF/ROPER
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    news:i36qcr$in6$1@inews.gazeta.pl...

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:i36kqr$t7q$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Mam założone klocki STEINHOF w Fiacie Stilo we wszystkich kołach. Nie
    > zauważyłem żadnej różnicy względem klocków oryginalnych (fabrycznych),
    > które były poprzednio.

    Pytanie, jak sie zachowaja kiedy trzeba bedzie np. awaryjnie zahamowac z 180
    na autostradzie z pedalem w podlodze.

    Na pewno się bardzo nagrzeją.
    Mógłbym sprawdzić jutro, ale nie mam pod ręką autostrady. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2010-08-02 22:08:46
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:i377u4$6sl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na autostradzie z pedalem w podlodze.
    >

    > Na pewno się bardzo nagrzeją.
    > Mógłbym sprawdzić jutro, ale nie mam pod ręką autostrady. :)

    Nikt nie karze rozpędzać sie do 250km/h, to tylko 180, dla stilo wystarczy
    kawałek prostej drogi ;)

  • 13. Data: 2010-08-02 22:35:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > 1. Stilo by musialo tyle wyciagnac
    > 2. W Polsce na tych namiastkach autostrady

    Wyciągnie. Może z trudem, ale jakiś czas temu, debil w błekitnym stilo
    zjechał mi na autostradzie zmieniając pas ze środkowego na lewy, prosto
    przed maskę, właśnie przy takiej prędkości. To znaczy, ja miałem trochę
    więcej i musiałem do 180 gwałtownie zwolnić. Ale klocki miałem trochę
    droższe ;-)
    Od tego czasu nie lubię stilo ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2010-08-02 23:48:41
    Od: " Gast" <j...@g...pl>

    Beny <s...@s...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Pierwsze slysze....
    >
    > Na tym sie nie oszczędza, lepiej raz a dobrze, poszukaj czegoś lepszego.

    Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj. Ja używam takich klocków i
    zupełnie nie widzę potrzeby szukania czegoś lepszego.

  • 15. Data: 2010-08-03 01:38:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Gast

    > Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj. Ja używam takich
    > klocków i zupełnie nie widzę potrzeby szukania czegoś lepszego.

    Jakie testy przeprowadziłeś?

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2010-08-03 07:47:10
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik " Gast" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak pierwszy raz słyszysz to się nie wypowiadaj.

    Bawisz sie w szeryfa ?

  • 17. Data: 2010-08-03 07:50:33
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przed maskę, właśnie przy takiej prędkości. To znaczy, ja miałem trochę
    > więcej i musiałem do 180 gwałtownie zwolnić. Ale klocki miałem trochę

    hehe, pamietaj też jak masz stilo na zderzaku to nie hamuj mocniej, tam
    siedzą swietne klocki i tarcze

    swoją drogą stilo jako jedyny fiat z tamtych lat ma ładny przód i ogolnie
    nie wyglada źle

  • 18. Data: 2010-08-03 08:13:38
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie, w sklepach to polecają ale coś dziwnie tanie 150zł za
    > komplet klocków i tarcz na jedną oś.

    Hak marki Steinof po miesiacu od zalozenia wygladal tak:
    http://yfrog.com/16hakqj
    Przy zakladaniu w "profesjonalnym warsztacie" byl caly ladny pomalowany,
    czarny i blyszczacy.
    Oczywiscie wymienili za darmo na nowy w ramach gwarancji, ale jak ci klocki
    nie wytrzymaja i wyladujesz na drzewie, to gwarancja juz chyba nie bedzie
    potrzebna.

  • 19. Data: 2010-08-03 09:39:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-02 17:00, Beny pisze:
    > U?ytkownik "J.F."<j...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dzisiaj widzisz ta druga strone a za pol roku jak bedziesz mial bicie na
    > kierownicy zobaczysz t? pierwsz? strone medalu.
    > Kto oszczedza placi dwa razy, pare razy sam tego doswiadczylem.

    Powiedzmy, że ryzykuje, że zapłaci dwa razy.

    Ja przypilony potrzebą kupiłem po taniości klocki SAMKO do tarcz MIKODA - a mało komu
    te nazwy coś mówią. I jeździłem na tym zestawie ok 100kkm bez najmniejszego problemu.

  • 20. Data: 2010-08-03 09:57:05
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    J.F. pisze:
    > To jedna strona medalu, a druga - skoro nie widac roznicy, to po co
    > przeplacac :-)

    Dokładnie, coraz więcej pozytywnych opinii mam na temat tych klocków i
    tarcz i chyba się skusze, przecież nie zawsze cena świadczy o jakości.
    Na cenę produktu składa się marża pośredników a ta może być różna, raz
    większa a raz mniejsza.

    --
    krzysiek82