  • Data: 2010-11-17 16:06:34
    Temat: Re: Co myślicie o GS 500 jako pierwszy motocykl?
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-17 16:53, Wojtek Sobociński pisze:

    > No ci Ci mam powiedzieć... jemu się na tyle nie podobało, że mnie się
    > nie chciało samemu próbować. Nawet proponował ale odpuściłem. Nie mówię,
    > że 250 się nie nadaje tyle że dla mnie też odpada. Miałem kiedyś dawno
    > temu etz 150 - oczywiście nie porównuję mz-tki 150 np. z ybr 250 - ale
    > bardzo szybko poczułem niedosyt i brak mocy/prędkości/elastyczności.
    > Spodziewałbym się tego samego jednak po 250tce.

    Jasne ze 250 na dlugie trasy dla wielkiego goscia jest bez sensu, jednak
    szkoda ze sie nie bryknales bo 250 to rowerek ktorym sie fajnie miesza
    w korku i wieeeele wybacza. A to IMVHO ma wieksze znaczeniena poczatku
    kariery motocyklowej niz zdolnosc do wygodnego pokonywania dalekich tras

    > Przepraszam, odkąd kupiłem moto pod koniec września zrobiłem 2.5K km :)
    a to misie pozajaczkowaly :)
    Przepraszam :)

    > Na drugie moto ani mnie nie stać, ani nie miałbym już gdzie trzymać -
    > ale pomarzyć można, nie? :D

    Po co marzyc, lepiej spelniac zachciewajki! ;)

    > Mój kumpel miał (pisałem tu o kradzieży) i narzekał na częsty serwis. Że
    > niby jak pojedzie np. do Hiszpanii to będzie na miejscu musiał olej
    > zmieniać.

    Czesto jezdzil do Hiszpaniii ?

    pozdr
    newrom