  • Data: 2021-05-31 16:21:11
    Temat: Re: Co myślicie o DC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 May 2021 16:06:05 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > No, jeszcze "mały współczynnik rozszerzalności termicznej". Czyli co,
    > betonowy słup w czasie upału rozszerza się, monter musi wyżej włazić,
    > a jak spadnie, to się gorzej potłucze?

    Ja tam nie wiem, ale jak sloneczko z jednej strony podgrzewa ... nie
    wygina sie taki zelbetowy slup ?

    > Szczerze mówiąc, to jakoś nie
    > przemawia do mnie żadna z wymienionych "zalet".

    Ciezar moze i jest jakims uzasadnieniem, ale trzeba by miec ciezarowke
    i dzwig, co na drewniane slupy starcza, a na betonowe juz nie.

    > Od czasów Władysława V Łysego żaden by do dzisiaj nie przetrwał.

    A budynki w Wenecji ponoc na drewnianych palach, w Amsterdamie ponoc
    tez ...

    > No właśnie dość rzadko.

    chodza mi takie po glowie, ale ile tego stawiali ... jesli Wlodek ma
    racje i drewniane slupy zlikwidowali, to mam prawo nie pamietac :-)

    J.