  • Data: 2021-06-01 18:22:57
    Temat: Re: Co myślicie o DC
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bredzisz JF. Daliście się złapać na haczyk, kolejny raz. Jałowo się produkujecie.
    Twórca tematu pojawił się na ponad sto wpisów z pięć razy i napisał kilka zdań.

    Jak nie mam nic ciekawego (przynajmniej moim zdaniem) do napisania to
    nie piszę.

    > A teraz oddziera kupony i ma zabawę z frajerów.

    Jakie kupony?
    Jaką zabawę?
    Jakich frajerów?
    Trzeźwy?

    > Przyszło wam coś kiedyś z tego zastanawiania się?

    Gdyby ludzie robili tylko to, co im coś przynosi to świat byłby nie do
    wytrzymania. Człowiek potrzebuje też zabawy, rozrywki.
    Zastanawianie się jest od zawsze jedną z najbardziej ulubionych przeze
    mnie działalności nawet jak nie przynosi żadnych profitów. W pierwszej
    klasie dostałem taką książeczkę z obrazkami - na każdej stronie trzeba
    było dobrać z kilku podanych na dole ten który dobrze uzupełni zestaw
    (matryca 3x3, a może 4x4 z brakującym ostatnim).
    Na początku łatwe, a potem coraz trudniejsze. Bite 3 dni (akurat byłem
    chory) ślęczałem nad tymi obrazkami dopóki wszystkich nie zrozumiałem, a
    przecież nikt mi za to nie płacił.
    W przypadku kilku najtrudniejszych musiałem zerknąć do odpowiedzi który
    pasuje i potem dalej kombinować dlaczego akurat ten.
    To po prostu było ciekawe. Jeśli jesteś z tych, którzy tego nie
    rozumieją to przyjmij szczere wyrazy współczucia.

    > Odpowiem. Nigdy i nic. Chyba że się mylę i pojutrze wasze rozważania wejdą w życie.
    Co do tych dwudziestu lat do przodu. Jak sam będziesz za dwadzieścia lat jadł zupę
    łyżka to będzie to osiągnięcie.

    No właśnie.
    Lepiej wybiec myślą w przyszłość, póki jeszcze myślenie jako tako działa.

    Narządy nie używane zanikają. Choćby to jest wystarczającym powodem, aby
    czasem się pozastanawiać.
    Ale rozumiem, że komuś może nie zależeć - jego prawo.
    P.G.