  • 11. Data: 2012-12-30 09:39:32
    Temat: Re: Co mu dolega
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "chwdp" <h...@i...yfd> napisał w wiadomości
    news:kbnvl6$6a4$1@node1.news.atman.pl...

    > a miasto to sieradz.

    Eeee, jeśli 1,5 litra różnicy, to z pewnością Radom!

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2013-02-13 15:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Moze silnik krokowy?
    > Jak zgasnie to probowales odpalac z "gazem"?
    > U mnie w Xsarze 1.4 pomagalo:)

    Zeby pozytywnie zakończyć temat: wygląda nato, że to było albo coś z
    elelktryką albo kiepskie paliwo z BP.

    Po kolejnym tankowaniu oraz ciasniejszym spasowaniu klemy problemy znikły.
    Tankowanie było pierwsze więc podejrzewam, że paliwo było jakieś
    "wzbogacone..."