  • Data: 2012-07-26 10:08:25
    Temat: Re: Co moze listonosz ...
    Od: Lord Donald <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.07.2012 20:16, jerzy.n pisze:
    > Komentarz:
    >
    > dr Piotr K?adoczny, Helsi?ska Fundacja Praw Cz?owieka:
    >
    > Nie mamy obowi?zku wpuszcza? pracownika poczty do domu, a on nie ma prawa
    > tego od nas wymaga?. By?aby to ingerencja w nasze konstytucyjne prawa.
    > Obywatel ma prawo do ?wi?tego spokoju i tego, ?eby nikt bez jego zgody nie
    > wchodzi? mu do domu. Ingerencja w te prawa musi by? czym? powa?nie
    > uzasadniona - a nie jest uzasadnieniem, ?e kto? by? mo?e nie p?aci
    > abonamentu.
    > http://wyborcza.pl/1,75475,12166403,Czy_beda_nas_sci
    gac_za_abonament_.html#ixzz21GO7FUZU

    Widocznie mało się jeszcze obłowiła ta nepotyczno-kumoterska banda
    PO/PSL z TVP, w zamian serwując nam ten chłam reklam i szmiry medialnej.
    Kolejny podatek na ich wypasione fury. Z resztą mamy co chcieliśmy,
    fascynacja filmem "Dnastia" za PRL zamieniła się w codzienność, niestety
    jak nikt tego nie zauważył wątku w tamtym filmie tak i teraz oznacza to
    przepych wybranej niewielkiej nepotycznej bandy trzymającej władzę i
    nędzę dla pospólstwa. No ale media są ważne, co jakiś czas wysadzą jakiś
    wieżowiec lub postrzelają do ludzi aby nam pokazać, że nędza w jakiej
    żyjemy ma jakiś cel, w imię świętej wojny z terroryzmem, bo naród jest
    zdolny do poświęceń.