  • 41. Data: 2013-11-20 22:04:34
    Temat: Re: Co może Pan Władza
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 20 listopada 2013 21:42:27 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > boże i znowu kogutek pierdolisz jak porąbany...
    >

    > zwalczanie patologii inną patologią to nie jest metoda zbyt mądra.

    Wszystkie cywilizowane rewolucje tak działały. To wypróbowany od tysiącleci sposób na
    reformy. Polska rewolucja bez rewolucji, bo tak jest nazywana, pokazała że nie jest
    najlepszym wzorcem do naśladowania.

  • 42. Data: 2013-11-20 22:05:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 22:03:09 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >W kwestii wiary to zwróć się do księdza:>

    Nie, ja się Ciebie pytam: wierzysz w te dyrdymały co wypisujesz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2013-11-20 22:12:42
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 12:28:39 +0100, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    >Poniżej przykład zemsty na obywatelu, który ośmielił się zwrócić uwagę
    >dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
    >sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.

    Głuchów to jest takie miejsce, gdzie ustawiona na DK8 Vectra, stojąca
    na pasie do skrętu w lewo, potrafi nagle pojechać na wprost. Za autem,
    które przejechało na pomarańczowym/czerwonym. Specjalnie ustawiają się
    kilka metrów przed sygnalizatorem, albo kilka metrów za innym autem,
    żeby było im łatwiej wykonać taki manewr, oraz żeby wykroczenie
    zarejestrowało się na video. Taka sytuacja.
    Często też rzeczona Vectra (która po ostatnich występach jest chyba na
    złomie) stoi własnie w tych bocznych dróżkach, tak że jej nie widać z
    8ki. Jak ktoś przejedzie na czerwonym to bomba i do przodu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2013-11-20 22:19:35
    Od: Trybun <Y...@y...com>

> [...]
    > dwójce funkcjonariuszy grójeckiej drogówki, że zaparkowali swój pojazd w
    > sposób zagrażający bezpieczeństwu w ruchu drogowym.

    ej-drogowki/

    No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać
    świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w
    tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym bydłem...

  • 45. Data: 2013-11-20 22:21:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 20 Nov 2013 22:19:35 +0100, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    >No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać
    >świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w
    >tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym bydłem...

    Widzisz, po moich problemach 1 listopada też tak myślę. Jak mam się
    użerać z byle burkiem, bo on ma czapkę z orzełkiem na głowie, to mi
    się nie chce. Wolę tracić czas na dłubanie w nosie, niż wucieranie ław
    w sądach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2013-11-20 23:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No właśnie. Ku czemu ta procedura która niczego nie udowadnia a jest?

    A tego to juz nie wiem.
    Ktos pisał, ze to taki wymysł, zeby ludzie jednak rezygnoowali nie znając
    prawa.
    Ja zawsze myslałem ze to taki bufor bezpieczenstwa na dodatkowe
    przemyslenia. ale przyznaje, ze jak sie dowiedziałem kiedys jak to działa
    to tez byłem zdziwiony.

    Ale: ja nie twierdze, ze system jest dobry. Ja twierdze, ze wyrok nakazowy
    nic nie udowadnia w kwesti stronniczości sądu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 47. Data: 2013-11-20 23:06:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-20 21:35, Artur Maśląg pisze:

    > Pisz po polsku, wtedy może platforma porozumienia będzie miała
    > większe szanse na określenie je położenia w przestrzeni...

    Właśnie wykazywaniem kto łamie prawo a kto nie, pan Jerzy zostanie
    postawiony do pionu.

    Teraz może być?

    > Czego znaczy? Twoich płaczy i braku zrozumienia mechanizmów, które
    > nas wszystkich chronią przed patologiami?

    Tak się tworzyły mechanizmy patologi. To jak one mogą chronić?
    http://niepoprawni.pl/files/images/magdalenka_1.jpg

    Ty tak z przekonania czy dla jaj wypisujesz te dyrdymały?

    > Płaczesz od dawna, a narzędzia systemowe to pozwalają normalnemu
    > człowiekowi normalnie żyć i dochodzić swoich praw.

    Powiedz to tym ludziom, których firmy zostały zrujnowane przez błędne
    decyzjie urzędnicze, za które nawet przepraszam nie usłyszeli nie mówiąc
    o rekompensatach i ponoszonej odpowiedzialności urzędniczej.

    Ty tak z przekonania czy dla jaj wypisujesz te dyrdymały?

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 48. Data: 2013-11-21 00:11:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-20 21:35, Artur Maśląg pisze:
    > ...] a narzędzia systemowe to pozwalają normalnemu człowiekowi
    > normalnie żyć i dochodzić swoich praw.

    Masz racje. Nie ma to jak normalny człowiek z normalną emeryturką 6 tyś
    i z normalnym dochodzeniem swoich praw. Pewnie jeszcze normalne
    odszkodowanie dostanie.

    Stalinowski prokurator Marian Ryba uniewinniony.
    http://www.youtube.com/watch?v=h7DGs3cgfuY

    Nie ma to jak Magdalenka i tworzone tam normalne narzędzia systemowe dla
    normalnych ludzi przez normalnych ludzi.
    A ja tu pieprze jakieś bzdury o patologi.

  • 49. Data: 2013-11-21 00:32:10
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:

    > http://www.carvideo.pl/co-moze-pan-wladza-z-grojecki
    ej-drogowki/

    Ale trzeba przyznać, że odważny ten obywatel, no nie ma co.
    Tak przejechać na klaksonie i z telefonem w drżącej dłoni koło
    radiowozu, fiu, fiu...

    Jak miał takie pretensje, że stoją na skrzyżowaniu i chciał sfilmować,
    to trzeba było z tym telefonem w łapie zatrzymać się koło tych dwóch
    superbohaterów i ich batmobila i wysłuchać odpowiedzi na zadane pytanie,
    czy aby powinni akurat teraz w tym miejscu stać. I taki materiał miałby
    jakąkolwiek wartość, bo to co widzę, to tylko przejazd na
    tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii koło radiowozu i opis, jak to rzekomo go zgnoili.
    A opis:
    "Pan Jerzy, widząc tę sytuację użył sygnałów dźwiękowych ostrzegając
    osoby znajdujące się w radiowozie, aby nagle nie wtargnęły mu pod koła a
    przez otwarte okno słownie zwrócił uwagę policjantom, aby opuścili to
    niebezpieczne miejsce"
    jest nieprawdziwy, bo sygnał dźwiękowy - owszem - był, ale wcale nie w
    celu ostrzeżenia, aby nikt mu się pod koła nie napatoczył, tylko w celu
    opierdolu, a słownie to mówi nie pan Jerzy, a pan Krzysztof cyt:" w lewo".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 50. Data: 2013-11-21 00:49:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 20 Nov 2013 16:30:33 +0100, anacron napisał(a):

    > Proste, zwrot kosztów prawnika wedle FV i kosztów dojazdu wedle
    > kilometrówki. Prawnik mi to załatwia zawsze i zawsze dostaję kasę.

    A jak uzasadniasz konieczność jazdy własnym samochodem, o zapewne bardzo
    dużej pojemności silnika, a nie np. pociągiem pospiesznym 2kl z dwoma
    przesiadkami? :)

    Bo znajomy jeden coś tam wygrał, a sąd mu zwrócił za dojazdy po najtańszej
    opcji, czyli w jego wypadku PKP.