  • 51. Data: 2013-11-21 00:49:20
    Temat: Re: Co może Pan Władza
    Od: "Marek W." <l...@w...pl>

    news:15604dff-8b70-47aa-a30a-d72aeb8c0e5c@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 20 listopada 2013 14:21:34 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > W dniu 2013-11-20 12:28, Krzysztof 45 pisze:

    > Musimy poczekać na swojego Mojżesza, który przeprowadzi nas przez jakąś
    >
    > pustynię, żeby wymarło pokolenie tak myślące.
    >
    > Jacek
    Była taka jedna jedyna szansa dana od losu. Drugiej nie będzie. W 1990 roku
    trzeba było powiesić 10000 winnych sytuacji w jakiej Polska i Polacy się
    wtedy znaleźli. jak by tylu winnych nie dało się znaleźć to z niewinnych
    trzeba było dobrać.

    Trzeba było. Może i ty byś się załapał spśród tych niewinnych.

  • 52. Data: 2013-11-21 01:03:02
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-21 00:32, LEPEK pisze:

    > Ale trzeba przyznać, że odważny ten obywatel, no nie ma co. Tak
    > przejechać na klaksonie i z telefonem w drżącej dłoni koło
    > radiowozu, fiu, fiu...

    No nie? :)

    > Jak miał takie pretensje, że stoją na skrzyżowaniu i chciał
    > sfilmować, to trzeba było z tym telefonem w łapie zatrzymać się koło
    > tych dwóch superbohaterów i ich batmobila i wysłuchać odpowiedzi na
    > zadane pytanie, czy aby powinni akurat teraz w tym miejscu stać. I
    > taki materiał miałby jakąkolwiek wartość,

    Wiesz. Gdyby tam stało cywilne auto, to pewnie co drugi je mijający by
    trąbił i nikt by się nie zatrzymywał na wyjaśnienia słowne.
    Potraktował ich jak traktuje wszystkich bez wyjątku kim są.
    Czym sie kierował, nie wiadomo. Każdy normalny wiedział by że takim
    klaksonem sprowokuje ich do takiego lub podobnego działania.

    > A opis: jest nieprawdziwy, bo sygnał dźwiękowy - owszem - był, ale
    > wcale nie w celu ostrzeżenia, aby nikt mu się pod koła nie
    > napatoczył, tylko w celu opierdolu,

    Zgadza się. Ale jaki by nie był ten klakson, zemsta za jest, a nie
    powinna być.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 53. Data: 2013-11-21 02:04:20
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 listopada 2013 00:49:20 UTC+1 użytkownik Marek W. napisał:
> [...]
    >
    > trzeba było dobrać.
    >

    > Trzeba było. Może i ty byś się załapał spśród tych niewinnych.

    Przynajmniej bym miał szansę na rehabilitację za sto lat a prawnuki na kombatancie
    odszkodowanie. A tak bezimiennie skończę w jakimś rosole. A co jak mnie na karmę dla
    kotów przerobią bo za stary będę na rosół?

  • 54. Data: 2013-11-21 03:29:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.11.2013 00:49, Tomasz Pyra pisze:

    > A jak uzasadniasz konieczność jazdy własnym samochodem, o zapewne bardzo
    > dużej pojemności silnika, a nie np. pociągiem pospiesznym 2kl z dwoma
    > przesiadkami? :)
    >
    > Bo znajomy jeden coś tam wygrał, a sąd mu zwrócił za dojazdy po najtańszej
    > opcji, czyli w jego wypadku PKP.

    A to nie jest temat na grupę :P

    --
    anacron
    aba/

  • 55. Data: 2013-11-21 07:39:02
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-21 03:29, anacron pisze:

    > A to nie jest temat na grupę :P

    Ale temat interesuje nie tylko Tomasza. Nie on jeden dostaje zwroty
    minimalistyczne bez względu na faktyczne koszty dojazdu.

    Uchyl rąbka tajemnicy.

    --
    MN

  • 56. Data: 2013-11-21 08:41:51
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-20 22:19, Trybun pisze:

    > No i nie lepiej było sobie spokojnie przejechać i nie próbować naprawiać
    > świata na własna rękę? Do niektórych widać jeszcze nie dotarło że są w
    > tym kraju tylko zwykłym dyscyplinowanym bydłem...

    I na to nie należy się godzić, bo apetyt władzy na władzę jest
    nieograniczony.
    Immunitet w zetknięciu z tłumem wyposażonym w siekiery i sznury będzie
    podobnie skuteczny, jak "pancerz" pieszego z tej reklamy "zwolnij" w
    zetknięciu z toną stali rozpędzoną do 50km/h.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 57. Data: 2013-11-21 11:10:35
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 20.11.2013 o 14:54 Artur Maśląg <n...@w...pl> pisze:

    > Typowy wyrok nakazowy

    Czyli nie wzywa się świadków itp. ale dokumenty powinno się chyba
    przejrzeć pod kątem wykroczenia (data rejestracji i związana z nią
    obowiązkowość wyposażenia)?

    --
    SW3
    ----

  • 58. Data: 2013-11-21 12:17:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Nov 2013, Artur Maśląg wrote:

    > Typowy wyrok nakazowy,

    Moment.
    Ślady "procesowania" jednak powinien wykazywać, prawda?
    Bo jeśli NIE, to czemu on służy?
    Pojawia się pytane o celowość procedury.

    pzdr, Gotfryd

  • 59. Data: 2013-11-21 14:56:32
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 listopada 2013 07:39:02 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Ale temat interesuje nie tylko Tomasza. Nie on jeden dostaje zwroty
    >
    > minimalistyczne bez względu na faktyczne koszty dojazdu.

> [...]

    Nie zmuszaj go żeby znowu kłamał. To niemoralne.

  • 60. Data: 2013-11-21 18:25:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 21 Nov 2013 00:49:06 +0100, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    >Bo znajomy jeden coś tam wygrał, a sąd mu zwrócił za dojazdy po najtańszej
    >opcji, czyli w jego wypadku PKP.

    Też mnie to ciekawi. Bo swego czasu dostałem właśnie zwrot wg jakiejś
    tam tabeli ryczłtowej. Za trasę W-wa - Łódź - W-wa jakieś marne
    grosze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280