  • Data: 2013-11-20 23:00:43
    Temat: Re: Co może Pan Władza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No właśnie. Ku czemu ta procedura która niczego nie udowadnia a jest?

    A tego to juz nie wiem.
    Ktos pisał, ze to taki wymysł, zeby ludzie jednak rezygnoowali nie znając
    prawa.
    Ja zawsze myslałem ze to taki bufor bezpieczenstwa na dodatkowe
    przemyslenia. ale przyznaje, ze jak sie dowiedziałem kiedys jak to działa
    to tez byłem zdziwiony.

    Ale: ja nie twierdze, ze system jest dobry. Ja twierdze, ze wyrok nakazowy
    nic nie udowadnia w kwesti stronniczości sądu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.