  • Data: 2014-07-10 20:18:28
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-10 18:01, AlexY pisze:

    > Przy takim przesuwie taśmy pasmo przenoszenia musiało być niezłe.

    Niestety, nie widzę obrazu - próbowałem na kilku komputerach na IE,
    Chrome, Operze i Mozilli.
    Mignął mi tylko napis o przesuwie o prędkości 100 cm/sek.
    Czyli pasmo rzeczywiście, nawet powyżej możliwości najlepszych gacków ;)

    Oczywiście, na pasmo ma wpływ jeszcze szerokość głowicy i cały tor
    akustyczny z głośnikami włącznie.
    Ciekawe, kiedy "wynaleziono" prąd podkładu.

    Swego czasu na swojej Tonetce nagrywałem pomijając rolkę stabilizatora
    przesuwu - bardzo wysoko niosła przy odtwarzaniu (regulowałem sprzęgła
    wg niebieskiej książki o magnetofonach). Nie miałem psa ani kota, by na
    nim wypróbować pasmo przenoszenia ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam