  • Data: 2014-07-05 21:10:47
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Dlaczego taka zbitka "złe i skrajne"?
    > Powyższe podprogowo sugeruje że skrajne == złe.

    Wprost zacytowałem przedmówcę. Jego pytać, skąd pomysł na taką
    zbitkę. A co do obiecującej teorii, to można ją dalej rozwinąć
    -- szanse zwiększa deklaracja, że tych poglądów będziemy bronić
    do ostatniej kropli krwi, choćby samotrzeć wobec przeważających
    sił przeciwnika. Na żaden kompromis nie pójdziemy. Jeśli one
    skrajne, to po prostu łatwiej wytrwać w postanowieniu.

    --
    Jarek