  • Data: 2012-11-29 23:35:11
    Temat: Re: Co lepsze - stary SB Live czy audio na płycie?
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-29 04:16, Filip pisze:

    > U mnie 5.1 digital leży i się kurzy, bo nie mogę na 7 sterów znaleźć. Kto
    > pomoże?

    No przecież w poprzednim poście pisałem o KXach:

    http://kxproject.lugosoft.com/index.php?language=en

    Działają oficjalnie na wszystkim od WinXP 32bit do Win7 64bit, a z tego
    co testowałem na Win8 CP w trybie zgodności Win7 również na tym OSie.
    O tyle istotne, że o sterownikach CT można zapomnieć na wszystkich
    nowszych od WinXP systemach.

    --
    /MB