  • 31. Data: 2012-07-03 19:51:03
    Temat: Re: Co kupic za ma??Ä? kase
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-07-03 19:13, AZ wrote:
    > tekst zrozumialy dla 13 latka ktory uciekal z lekcji polskiego.

    Cześć
    właśnie napisałeś pierwszy post na grupę dyskusyjną. To nie jest forum
    Scigacz.pl. Grupy dyskusyjne http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet to coś
    starszego niż fora. To jakby wiele for naraz, dostępnych na wielu
    serwerach naraz. Scigacz.pl to jedna z możliwych dróg na jedną z grup,
    nazwaną pl.rec.motocykle.

    Usenet ma inne zasady niż fora. Tu obowiązuje netykieta
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta i nieformalne zasady konkretnych
    grup. Nasza nie lubi ludzi ze Ścigacza, i okropnego języka, którego
    często używają. Dlatego prosimy - postaraj się opisać swój problem jasno
    i bardzo poprawnym językiem, unikając błędów ortograficznych i
    interpunkcyjnych. To nie jest zadzieranie nosa, to jest troska o nasz
    czas. Więcej o dobrym zadawaniu pytań masz tu http://rtfm.killfile.pl/ -
    ten tekst przyda Ci się i tu, i w całym życiu. Polecamy.

    Masz teraz drugą szansę na lepsze zapytanie. Jeśli nikt nie odpowiada,
    to pewnie nadal pytasz źle. Spróbuj na scigacz.pl w dziale Forum.
    ------

    Nada się? Link do netykiety można dać ten
    http://evil.pl/pip/netykieta.html i krótszej nie znam. Ale ona do for
    się średnio nadaje. Owszem, wiki też nie bardzo...

    --
    Alf/red/

  • 32. Data: 2012-07-03 20:28:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-03, Alf/red/ <a...@a...waw.pl> wrote:
> [...]
    > http://evil.pl/pip/netykieta.html i krótszej nie znam. Ale ona do for
    > się średnio nadaje. Owszem, wiki też nie bardzo...

    Jak dla mnie moze ale niech inni tez sie wypowiedza. Tylko to bedzie
    odpowiadac na grupe bo adresy priv sa na sikaczu zabezpieczane
    antyspamowo, ale zobacze czy nie jest to jakis prostu sposob ktory
    da sie wyciac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-07-03 22:28:28
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-03 19:51, Alf/red/ pisze:

    W zasadzie pasuje,tylko mniej trudnych słów i krócej,mogą nie ogarnąć:-)

    >Nasza nie lubi ludzi ze Ścigacza, i okropnego języka, którego

    Nie pasuje mi ten "okropny język" bardziej zrozumiałe byłoby chyba
    okropnej polszczyzny?No i to że nie lubimy ludzi ze Ścigacza,to jakoś
    przydałoby się inaczej napisać.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 34. Data: 2012-07-03 22:50:35
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-07-03 22:28, Monster wrote:
    > W zasadzie pasuje,tylko mniej trudnych słów i krócej,mogą nie ogarnąć:-)

    Starałem się, bardziej nie umiem - mimo, że mam nastolata w domu.

    --
    Alf/red/

  • 35. Data: 2012-07-04 09:43:47
    Temat: Re: Co kupic za maA?Ä? kase
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@a...waw.pl> napisał

    > Cześć
    > właśnie napisałeś pierwszy post na grupę dyskusyjną. To nie jest forum
    > Scigacz.pl. Grupy dyskusyjne http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet to coś

    [cut]

    Ja bym to traktowal ciut mniej ofensywnie. Np. tak:

    /poczatek

    Cześć

    To nie jest forum Scigacz.pl. Właśnie napisałeś pierwszy post na grupę
    dyskusyjną pl.rec.motocykle. Grupy dyskusyjne
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet to coś starszego niż fora. To jakby
    wiele for naraz, dostępnych na wielu
    serwerach naraz. Scigacz.pl to tylko jedna z możliwych dróg dostępu do
    naszej grupy.

    Usenet ma inne zasady niż fora. Obowiązuje w nim netykieta
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta i nieformalne zasady konkretnych
    grup. Prosimy - postaraj się opisać swój problem jasno i poprawnym językiem,
    unikając błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. To jest szanowanie czasu
    osób czytających Twoje posty.

    Więcej o dobrym zadawaniu pytań masz tu http://rtfm.killfile.pl/. Jeśli nikt
    nie odpowiada na Twój post, to być może dlatego, że nie zastosowałeś tych
    zasad. Spróbuj zapytać jeszcze raz (zgodnie z netykietą) lub korzystaj z
    działu Forum na scigacz.pl.

    /koniec

    Pawel
    SVSZ i SC33'98

  • 36. Data: 2012-07-04 10:30:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 09:43, Kopyt pisze:

    > Jeśli nikt
    > nie odpowiada na Twój post, to być może dlatego, że nie zastosowałeś tych
    > zasad.

    Rozumiem, że to głęboka ironia. O brak odpowiedzi bym się nie martwił,
    jedynie o jej użyteczność. Pytający na pewno dowie się mnóstwa rzeczy,
    które go nie interesują, a wątek rozwinie się w nieskończoność.

    --
    MN

  • 37. Data: 2012-07-04 10:39:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-04, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Rozumiem, że to głęboka ironia. O brak odpowiedzi bym się nie martwił,
    > jedynie o jej użyteczność. Pytający na pewno dowie się mnóstwa rzeczy,
    > które go nie interesują, a wątek rozwinie się w nieskończoność.

    Wsczasajace Marcinie. Czemu zatem tu jeszcze siedzisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-07-04 10:56:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 10:39, AZ pisze:

    > Wsczasajace Marcinie. Czemu zatem tu jeszcze siedzisz?

    A czy mi to przeszkadza? Siedzę, bo akceptuję grupę z jej wadami i
    zaletami. Nie próbuję zmieniać świata.

    --
    MN

  • 39. Data: 2012-07-04 11:04:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-04, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > A czy mi to przeszkadza? Siedzę, bo akceptuję grupę z jej wadami i
    > zaletami. Nie próbuję zmieniać świata.

    No to czemu narzekasz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-07-04 11:19:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-04 11:04, AZ pisze:

    > No to czemu narzekasz?

    Bo nie mogę patrzeć na tą twoją pozycję w zakręcie. Chyba się nie dziwisz?

    --
    MN