  • 31. Data: 2011-09-22 17:38:12
    Temat: Re: Co kupić pod kategorie B1?
    Od: a...@i...eu

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Hulajnogę.

    16ib

  • 32. Data: 2011-09-22 20:44:52
    Od: Mateusz Muchowski <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Polecam Gallardo LP570-4 Superleggera 2010r. :D
    Pozdrawiam. 1B nr.19

  • 33. Data: 2011-09-22 20:55:07
    Od: Mateusz Muchowski <m...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Polecam Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera :D
    Pozdrawiam. 1B nr.19

  • 34. Data: 2011-09-22 20:59:37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Jak go odchudzić z 1340 do 550 kg?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 35. Data: 2011-09-22 21:19:58
    Od: Ulf <m...@o...pl>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Polecam Secma Fun Tech 340. Trudno dostępny w Polsce ale warto.
    Pozdrawiam.
    1B nr.19

  • 36. Data: 2011-09-22 21:23:33
    Od: Ulf <m...@o...pl>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat. B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Polecam Secma Fun Tech 340. Niestety trudno kupić go w Polsce.
    Pozdrawiam.
    1B nr.19

  • 37. Data: 2011-09-22 21:47:09
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "janko walski" <j...@o...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bo decydują o tym politycy, którzy zamiast mózgu mają obornik :)

    uważaj, bo za obrazę obornika zostaniesz osądzony w trybie wyborczym!

  • 38. Data: 2011-09-22 23:44:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-22 20:59, MadMan pisze:

    > Jak go odchudzić z 1340 do 550 kg?

    Oczekujesz takiej wiedzy od 1-klasisty jakiegoś liceum z przygłupim
    belfrem od "informatyki"?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 39. Data: 2011-09-23 08:05:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 02:57:11 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Caterham Superlight R500

    Hehe, mocne, tym bardziej że pasuje :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 40. Data: 2011-09-23 12:05:35
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Hehe, mocne, tym bardziej że pasuje :)

    Niejednokrotnie pisałem już o kretyniźmie, jaki tkwi w przepisach
    dotyczących kategorii B1. Nie neguję, że powinien istnieć rodzaj prawa jazdy
    na jakieś pierdzikółka dla małolatów, ale co za debil wymyślił, żeby jedynym
    kryterium, jakie ma spełniać samochód dla tej kategorii była masa własna?!
    Absurd!

    BTW - parametry Caterhama:
    moc: 266KM
    0-100km/h: 2,9 sek.
    V-max: 241km/h
    Masa własna: 506kg

    525KM na tonę!!! I tym może OFICJALNIE jeździć szesnastolatek...

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###