  • 21. Data: 2011-09-22 06:17:20
    Temat: Re: Co kupić pod kategorie B1?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Zdecydowanie pomyliło Ci się z Suzuki Alto.

    http://www.daihatsu.co.zw/coure.htm

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/K
    11-SR.jpg

    Dla mnie z wygladu sa prawie indetyczne.

    Dysiek

  • 22. Data: 2011-09-22 06:20:27
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-22 00:59, Tomasz Pyra pisze:

    > Wychodzi że tylna kanapa w tych samochodach waży kilkaset kg :)

    A zbiornik paliwa ma 100 l i koło zapasowe waży 150? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 23. Data: 2011-09-22 07:06:54
    Od: Tomek <...@...z>

    W dniu 2011-09-21 15:34, Lewis pisze:

    > W życiu nie pozwolę swoim dzieciom na podróżowanie czymś takim.

    Ale nie rozpatruj tego w kategorii samochodu - to jest obudowany
    czterokołowy skuter.

  • 24. Data: 2011-09-22 07:39:26
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 22 Wrz, 06:17, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > http://www.daihatsu.co.zw/coure.htm
    >
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/K
    11-SR.jpg

    > Dla mnie z wygladu sa prawie indetyczne.

    Nie, nie sa identyczne. Sa wrecz diametralnie rozne. Cuore jest
    wyraznie mniejsze i - w tamtej generacji - wygladem i rozmiarami bylo
    stylizowane na pierwsze Mini. Do tego Daihatsu jest wlasnoscia Toyoty
    i jest z nia mocno zwiazane, hmm, mechanicznie. Aktualne modele to tak
    naprawde wariacje nt. Yarisa (Sirion), bB (Materia) i innych.

    --
    pzdr
    Alex

  • 25. Data: 2011-09-22 08:02:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.daihatsu.co.zw/coure.htm
    >
    > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cc/K
    11-SR.jpg

    > Dla mnie z wygladu sa prawie indetyczne.

    Gabaryty też mają identyczne?
    Czy nigdy w życiu nie widziałeś Cuore w realu?

    Ono jest o numer mniejsze - Micra to klasa B.

  • 26. Data: 2011-09-22 12:30:59
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 13:03:52 +0200, Yoda napisał(a):

    > Jakim autem mo?na je 1/4 dziae maj?c kat. B1?
    > Chodzi mi o marke i model.

    Fiat 500, ten stary.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 27. Data: 2011-09-22 12:35:09
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 16:16:39 +0200, kamil d napisał(a):

    > Suzuki Swift

    Masa własna Swifta z 95 roku to minimum 730 kg.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2011-09-22 17:04:41
    Od: Julian Prolejko <j...@g...com>

    On 21 Wrz, 13:03, "Yoda" <s...@n...pl> wrote:
    > Jakim autem mo na je dzi maj c kat.B1?
    > Chodzi mi o mark i model.
    >
    > Pozdrawiam

    Witam, tu będzie wszystko co pan potrzebuje:
    http://www.forumsamochodowe.pl/prawo-jazdy-b1-jakimi
    -autami-mozna-jezdzic-vt3678.htm

  • 29. Data: 2011-09-22 17:34:50
    Od: a...@i...eu