    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co kupić?
    Date: Thu, 07 Jun 2012 12:42:01 +0200

    W dniu 2012-05-30 21:19, Grejon pisze:
    > Niestety Focus dziś został z sedana przerobiony na hatchbacka, więc
    > rodzice mnie poprosili o poradę - jakie nowe auto?
    >
    > Założenia:
    >
    > - samochód dla pary 60-parolatków, użytkowany głównie w małym mieście,
    > raz na kwartał wyjazd w trasę
    > - mała wolnossąca benzyna
    > - min. 2 poduszki
    > - klima (może być manualna, nawet wskazana)
    > - 4/5 drzwi (żeby na tył nie wsiadać przednim fotelem :) )
    > - cena do 60 tys.
    > - nowy, chociaż dopuszczam dobrze utrzymanego kilkulatka

> [...]
    peugeot 208. Będzie nowy, za tą cenę fajnie doposażony, nie za duży, do
    miasta idealny, na trasę też się da. Silniki małe, nie za dużo palą,
    złodziej się nie obejrzy za nim.
    Cytryna C3,
    Hultaj i20,
    Grande Punto,
    Nowa Panda (i zostanie sporo kasy na paliwo i wyjazdy)
    Yariska, ale to już trzeba będzie myśleć o dobrych rabatach...