  • Data: 2012-07-03 23:39:09
    Temat: Re: Co kieruje lud?mi?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" napisał:

    > No to właśnie o tym mowa, że jesteś zniewolony. Jakbyś nie był to byś mógł
    > nie mieć ochoty.

    Byłem "zniewolony" już w momencie podpisywania umowy?
    Chciałeś coś udowodnić, ale chronologia ci się posypała i nie wyszło.
    Co za pech.

    > Wystarczyłoby by Ci niesłusznie naliczyli cośtam obficie by twoje dobre
    > samopoczucie legło w gruzach.

    Nie mogą więcej, niż koszt średniej klasy smartfona. Czyli i tak do przodu.
    ;->
    Swoją drogą - trochę wam współczuję. To życie w nieustannym strachu musi być
    bardzo frustrujące. Nic dziwnego, że odreagowujecie tę frustrację wszędzie,
    gdzie tylko się da. Również tutaj.

    JoteR