  • Data: 2023-07-16 01:00:42
    Temat: Re: Co jest nie tak z tym układem (filtr, op-ampy)?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:

    > Nie, póki co nie mam za bardzo czasu. A i pomysłów co by tu ewentualnie
    > też. W zasadzie można powiedzieć że jak ktoś chce coś znaleźć to
    > znajdzie.

    Ja mam parę pomysłów, ale te ambitniejsze wymagają więcej pracy, a ta z
    kolei czasu. A z tym u mnie różnie. Kanał jest, ale ostatnio rzadko tam
    cokolwiek wrzucam.

    https://www.youtube.com/@CircuitChaos

    > Tak czysto teoretycznie to tak. Kwestia znalezienia odpowiedniej anteny,
    > toru antenowego, wzmacniacza itd.

    To aż tak słaba moc? W sumie jeśli dostarczona moc jest rozsiana po całym
    paśmie aż do THz (i to pewnie nierównomiernie)...

    > Widziałeś piorun? To ile musiałaby mieć drewniana izolacja żeby
    > wytrzymała takie napięcie?

    No właśnie... jak to przez 2-3 km tnie powietrze, to w zasadzie nie ma
    ratunku.

    > Tylko żeby zepsuć budynek to coś musi trafić dość blisko. Żeby zepsuć
    > elektronikę wystarczy dużo większa odległość.

    To też racja. A ostatnio doszły tam dwa kable ethernetowe na zewnątrz,
    które mogą w razie czego zrobić za antenę. No ale nic nie poradzę, muszą
    być.

    --
    Mrówek ucieka z lasu i nagle na swej drodze spotyka leśniczego :
    - Co się stało? - pyta leśniczy