eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
  • Data: 2010-03-11 13:59:45
    Temat: Re: Co jest lepsze omijanie wyrw w jezdni czy zwalnianie na nich.
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-11 13:45, neelix pisze:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja wybieram omijanie, a najlepiej branie między kołami. Ciągłe
    > hamowawanie jest irytujące i niebezpieczne. Nigdy by nie dojechał.

    Zwłaszcza jak trafisz na przewężenie i będziesz czekał do nocy aż
    rozładuje sie korek:)

    Tak nawiasem, czy to nie jest zbędny manewr? Przecież jesteś
    przeciwnikiem zbędnych manewrów. Dziura to nie wystarczający powód aby
    nie trzymać się możliwie blisko prawej krawędzi. Pamiętaj o swoich
    poglądach, bo one nie ograniczają się do pojedynczego wątku.

    A.