  • 51. Data: 2012-04-26 08:07:39
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Wszystko, dla kogoś kto rok w rok na urlop jeździ samochodem.
    Za granicę samochodem z zasady nie jeżdzę, a tam upatruję szczególnej
    upierdliwości takiego rozwiązania. W Polsce jak człowiek spodziewa się i
    jest przygotowany na taka sytuację to jakoś sobie poradzi nie tracąc tego
    urlopu za dużo.

  • 52. Data: 2012-04-26 08:11:38
    Temat: Odp: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jnaona$d8b$...@i...gazeta.pl...

    > Za granicę samochodem z zasady nie jeżdzę,

    I uważasz, że jesteś wyznacznikiem ogółu?
    Obawiam się, że jest dokładnie odwrotnie.

  • 53. Data: 2012-04-26 09:18:49
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > I uważasz, że jesteś wyznacznikiem ogółu?
    > Obawiam się, że jest dokładnie odwrotnie.
    Wypowiedziałem się za siebie, nie za ogół. Zresztą jak nieraz słyszę w tych
    czy innych wiadomościach, że ponad 50% Polaków nie wyjeżdża nigdzie na
    urlop, to wnioskuję, że ci którzy nigdzie nie wyjeżdżają są właśnie
    wyznacznikami ogółu.
    Więc tych, którzy wyjeżdżają za granicę na urlop jest jeszcze mniej, i nie
    wszyscy, a wręcz twierdzę, że niewielu jeździ na urlop za granicę
    samochodem.

  • 54. Data: 2012-04-26 10:35:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Vlad The Ripper pisze tak:

    > ponad 50% Polaków nie wyjeżdża nigdzie na urlop

    Ci których znam to już nawet nie wyjeżdzają z dzielni. W sumie to nie
    ma po co ;) Biedne Romki są na każdym rogu. Łóżko i fabryka moja
    Ameryka.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 55. Data: 2012-04-26 12:10:02
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    grup dyskusyjnych:jn8vrc$2sf8$...@n...ipartners.pl...

    > I np. robisz to we Włoszech......

    Pytałeś, na ile wycenia wartość SWOJEGO urlopu. I ja też piszę za siebie.
    Samochodem własnym to byłem najdalej chyba na Słowacji. Dalej mi się nie chce.
    Ile % z tych, co kupują samochód za 2 tys. pojedzie nim na urlop do Włoch?
    A jeśli nawet, to wiedzą co ryzykują.

  • 56. Data: 2012-04-26 12:16:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jnb6tq$svr$...@n...ipartners.pl...

    > Pytałeś, na ile wycenia wartość SWOJEGO urlopu. I ja też piszę za siebie.
    > Samochodem własnym to byłem najdalej chyba na Słowacji.

    No nie dziwię się, starociem też bym daleko bał sie jechać, nawet po kraju
    mam obawy.
    Ale akurat z dalekiej zagranicy łatwiej wrócić z przerwanego z winy auta
    urlopu, niż czasem w Polsce.
    Powyżej 1000 km przy większości assistance przysługuje samolot.

  • 57. Data: 2012-04-26 12:47:42
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-24 17:44, Piotrek pisze:
    > Witam
    >
    > Niestety żadnym autem nie można jeździć do końca życia (chyba że życie będzie
    > krótkie). Pytanie co ile Waszym zdaniem powinno się zmieniać samochód?
    > Czy lepiej zmieniać co 2 lata czy co 5 a może lepiej co 10?
    >
    > Mowa o aucie używanym w cenie 20 000 zł - 30 000 zł i pytanie o kwestię
    > ekonomiczną - jak najtaniej to wychodzi :) Czy lepiej długo jeździć jednym czy
    > ciągle zmieniać?

    Najtaniej to nie wychodzi, ale moim zdaniem warto kupować auta z salonu.
    Jeździć nimi do końca gwarancji (2-3-4 lata) i zaraz jak się skończy
    sprzedać i brać nowe. Fakt, droga impreza, ale spokój ducha ważniejszy
    jest od ilości kasy w kieszeni.

    Albo tak jak zrobiłem to ja :) Kupiłem 13-letniego trupa za 2 tysiące i
    auto musi wytrzymać bez napraw rok. Doleję tylko oleju i płynu w
    chłodnicy i to wszystko :) Potem sprzedam za te same pieniądze, tylko
    odpicuję troszkę.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 58. Data: 2012-04-26 13:59:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > Jeździć nimi do końca gwarancji (2-3-4 lata) i zaraz jak się skończy
    > sprzedać i brać nowe. Fakt, droga impreza, ale spokój ducha ważniejszy

    Problem jest taki, ze w sytuacji, gdzie 2/3 Polakow zarabia ponizej sredniej
    krajowej (ktora tez szalem nie jest - 2400 netto zdaje sie) wiekszosci
    rodakow nie stac na takie rozwiazanie.

    Dysiek

  • 59. Data: 2012-04-26 14:16:45
    Temat: Re: Co ile warto zmienia? samoch?d?
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-26 13:59, Dysiek pisze:

> [...]
    > krajowej (ktora tez szalem nie jest - 2400 netto zdaje sie) wiekszosci

    Owszem, mnie tez nie stać, ale piszę jak to powinno wyglądać i jak jest
    najlepiej. Realia każdy zna i dopasuje sobie auto oraz czas jaki nim
    jeździ do własnych możliwości.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 60. Data: 2012-04-26 14:35:55
    Temat: Re: Odp: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>

    On 2012-04-25 10:28, Cavallino wrote:

    > Na ile wyceniasz wartość swojego urlopu?

    Się wtrącę:

    Zamiast katować się jazdą samochodem, wygodniej i często nawet taniej
    jest skorzystać z samolotu/pociągu wspomaganego taksówką. Samochód można
    ewentualnie wynająć na miejscu.

    --
    Tengu