  • 21. Data: 2012-04-25 08:32:31
    Temat: Odp: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:lcrs6p2mzb5x$....@4...n
    et...

    > A to zalezy jaki. Sierre co 20, megane co 2 :-)

    Pod warunkiem że nowe, posiadanie Megane bez gwarancji, to wysokiej klasy
    zagrożenie dla portfela i psychiki właściciela.

  • 22. Data: 2012-04-25 10:20:17
    Temat: Re: Co ile warto zmieniać samochód?
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-25 08:32, Cavallino pisze:

    > grup dyskusyjnych:lcrs6p2mzb5x$....@4...n
    et...

    > Pod warunkiem że nowe, posiadanie Megane bez gwarancji, to wysokiej
    > klasy zagrożenie dla portfela i psychiki właściciela.

    Przesadzasz
    Renault był po prostu prekursorem :-) wprowadzania tanich w produkcji
    rozwiązań i zbijaniu kasy na jeleniach którzy to łykali, teraz wzorują
    się na nich wszyscy. Kumplowi w nowym golfie przy przebiegu 12tys, pękł
    tłok.
    Nie sztuka drogo wyprodukować i drogo sprzedać na dzień dzisiejszy
    trzeba tanio produkować drogo sprzedać i jeszcze przekonać nabywcę o
    jego "zajebistości" mimo że łyknął takie badziewie.

  • 23. Data: 2012-04-25 10:23:40
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > ekonomiczną - jak najtaniej to wychodzi :) Czy lepiej długo jeździć jednym

    Nie odpowiem wprost. Ale mam akurat auto z tego przedziału cenowego kupione
    w 2008 roku i planuję je zmienić po 3,5 roku i 70kkm przejechanych przeze
    mnie. Ogólnie uważam, że lepiej zmieniać jak najrzadziej, ale w momencie gdy
    koszty napraw i serwisu stają się niewspółmiernie wysokie do wartości auta
    to warto je zmienić.
    Moim zdaniem najtaniej wyjdzie kupować auta za 2-3 tysiące byle tylko miały
    ważny przegląd i inne papiery ok. W stanie takim, że odpala, jeździ, hamuje,
    nie ściąga. I używać do momentu kiedy się popsuje, nie serwisując go w ogóle
    (tylko lać paliwo i jeździć :) A jak się popsuje to na złom. Opcja
    ryzykowna, ale najtańsza z możliwych jak się nie ma pecha i zna trochę na
    autach.

  • 24. Data: 2012-04-25 10:28:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    > hamuje, nie ściąga. I używać do momentu kiedy się popsuje, nie serwisując
    > go w ogóle (tylko lać paliwo i jeździć :) A jak się popsuje to na złom.

    Na ile wyceniasz wartość swojego urlopu?

  • 25. Data: 2012-04-25 11:47:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
    napisał w

    >Na ile wyceniasz wartość swojego urlopu?

    Ale jakiego urlopu ? takich co to "kazde auto kupie" nie brakuje, i
    komisow gdzie mozna kupic podobne auta tez nie brakuje. Niewykluczone
    ze szybciej teraz kupic drugie auto niz naprawic zepsute

    A z calkiem nowej i serwisowanej nubiry trzy razy przesiadalem sie na
    lawete.

    I spytaj sie megrimsa ile potrwa naprawa, i czy dali auto zastepcze
    :-)

    P.S. jak przyjezdza laweta, a w aucie 4 osoby, to co robia ? Wioza z
    ludzmi na pace, wszyscy sie jakos w szoferce mieszcza, czy radz se pan
    sam ?

    J.

  • 26. Data: 2012-04-25 11:48:35
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-25 11:47, J.F pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w

    > Ale jakiego urlopu ?

    Takiego, który ci przepadnie jak się auto sp...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 27. Data: 2012-04-25 11:51:30
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Na ile wyceniasz wartość swojego urlopu?
    A co to ma do rzeczy, że tak pozwolę sobie spytać? Bo nie wiem do czego
    zmierzasz.

  • 28. Data: 2012-04-25 11:59:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" napisał w wiadomości
    >Moim zdaniem najtaniej wyjdzie kupować auta za 2-3 tysiące byle tylko
    >miały ważny przegląd i inne papiery ok. W stanie takim, że odpala,
    >jeździ, hamuje, nie ściąga.

    za 2-3k trudno kupic auto w dobrym stanie.
    Owszem - 2-3 lata jeszcze pojezdzi, ale dziurami bedzie juz straszyl.
    No i niewykluczone ze troche trzeba bedzie zainwestowac przez te 2-3
    lata.

    Za 5-7k mozna juz przebierac, ale wtedy podobnie - albo sie bedzie
    troche w niego wkladac, albo za trzy lata bedzie w stanie takim jak te
    za 2k :-)

> [...]
    >(tylko lać paliwo i jeździć :) A jak się popsuje to na złom. Opcja
    >ryzykowna, ale najtańsza z możliwych jak się nie ma pecha i zna

    No tak, tylko ze zepsuje ci sie termostat, i co - na zlom z powodu 30
    zl (a robocizny moze byc i 300 :-)).
    Klocki czasem trzeba zmienic, tarcze juz cienkie, amor moze peknac,
    wydech kiedys bedzie do naprawy itp.
    A tu rdza coraz wieksza i kazda naprawa podwaja :-)

    J.

  • 29. Data: 2012-04-25 12:25:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > A to zalezy jaki. Sierre co 20, megane co 2 :-)

    >Pod warunkiem że nowe, posiadanie Megane bez gwarancji, to wysokiej
    >klasy zagrożenie dla portfela i psychiki właściciela.

    To wlasnie mialem na mysli - nowe, i zmieniac jak sie gwarancja
    skonczy :-)

    J.

  • 30. Data: 2012-04-25 12:28:12
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    > Za 5-7k mozna juz przebierac, ale wtedy podobnie - albo sie bedzie troche
    > w niego wkladac, albo za trzy lata bedzie w stanie takim jak te za 2k :-)

    Za 5 kupiłem 306 1,6 z 2000. Po roku pierwszy raz (kupowałem w nocy i padał
    deszcz to nie zaglądałem) wlazłem pod spód zobaczyć czy jeszcze coś tam
    jest, teraz zbliża się 2 lata i wymieniam sprzęgło, przy okazji zrobię
    wszystko w okolicy co się przypadkiem rozkręciło i będę miał spokój.
    Zostanie mi jeszcze belka z tyłu do nabycia na szrocie albo zregeneruję. Tak
    sobie kalkuluję to wychodzi, że to najtańszy w eksploatacji samochód jaki
    miałem. Ale fakt - trzeba dokładać bo się całkiem może zniszczyć szybko.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz