  • 1. Data: 2010-05-18 21:02:21
    Temat: Coś dla użytkowników BMW
    Od: AZ <a...@g...com>

    Tak mi się rzuciło w oczy:

    <http://biznes.onet.pl/bmw-wzywa-do-serwisu-122-tys-
    motocykli,
    18561,3227042,1,news-detal>

    Dla nieklikatych:
    "
    Niemiecki koncern BMW wzywa do serwisu 122 tys. motocykli na całym
    świecie z powodu ryzyka wystąpienia problemów z systemem hamulcowym -
    ogłosił we wtorek rzecznik przedsiębiorstwa. Chodzi m.in. o model
    sportowy K 1200 GT oraz świetnie sprzedający się model R 1200 GS.

    Wiosną 2008 roku niektóre motocykle K 1200 GT zostały poddane
    naprawie. "Jednak z czasem okazało się, że usterki nie zostały
    całkowicie wyeliminowane" - wyjaśnił rzecznik. Dodał, że problem
    dotyczy przedniego hamulca.

    BMW podało, że na razie nie zarejestrowano żadnych wypadków
    spowodowanych przez wadliwy system hamulcowy.

    W zeszłym roku BMW sprzedało 87306 motocykli, które znane są z
    wytrzymałości.

    [...]
    "

    Mnie natomiast rozbawiło: "W zeszłym roku BMW sprzedało 87306
    motocykli, które znane są z wytrzymałości."

    :-)
    --
    Artur
    użytkownik KHI

  • 2. Data: 2010-05-18 21:12:55
    Temat: Re: Coś dla użytkowników BMW
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Maj, 23:02, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Mnie natomiast rozbawiło: "W zeszłym roku BMW sprzedało 87306
    > motocykli, które znane są z wytrzymałości."

    Tzn.

    Mnie natomiast rozbawiło: "W zeszłym roku BMW sprzedało 87306
    motocykli, *które znane są z wytrzymałości.*"

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-05-18 22:13:49
    Od: Adams <e...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-18 23:12, AZ pisze:
    > Tzn.
    > Mnie natomiast rozbawiło: "W zeszłym roku BMW sprzedało 87306
    > motocykli, *które znane są z wytrzymałości.*"

> [...]

    No nie wiem, wady ma, jak wszystko, ale pokaż mi tutaj japnię, która ma
    tyle kkm, co mój RT, bez remontu silnika. Są takie? :)

    --
    Adams
    R1100RT, '95,>200kkm, ex VFR800FI

  • 4. Data: 2010-05-19 07:07:27
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Adams"
    No nie wiem, wady ma, jak wszystko, ale pokaż mi tutaj japnię, która ma tyle
    kkm, co mój RT, bez remontu silnika. Są takie? :)

    Wyjatek potwierdzajacy regule - zapytaj Marka Harasimiuka ile ma przelotu
    jego XS-11 :)
    Wspolczesne motocykle napewno tego nie potrafia...

    Tytus z fabryki

  • 5. Data: 2010-05-19 08:38:21
    Temat: Re: Co? dla u?ytkownik?w BMW
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-19 09:07, Tytus z fabryki pisze:

    > Wyjatek potwierdzajacy regule - zapytaj Marka Harasimiuka ile ma przelotu
    > jego XS-11 :)

    No to ile ma ? Bo ja widzialem osobiscie GolgWinga GL1200 z przebiegiem
    220 tys mil i oryginalnym silnikiem. W ogole caly byl oryginalny i w
    doskonalym stanie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-05-19 09:06:47
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 19 Maj, 10:38, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > No to ile ma ? Bo ja widzialem osobiscie GolgWinga GL1200 z przebiegiem
    > 220 tys mil i oryginalnym silnikiem. W ogole caly byl oryginalny i w
    > doskonalym stanie.

    Nie bede mowil o swoim bo niechcialbym zapeszac :-) Ale jest taki
    niemiecki podroznik Possi: http://www.possi.de/hpn/hpn.html. "Die
    Maschine wurde von mir selbst aus Originalteilen aufgebaut und ist
    über 206.000 km gelaufen (Stand Mai 99). " Jest to przerobiony GS 80
    na rozwiazaniach HPN'a. A skad innad wiem ze jego "machine" obecnie ma
    ponad 300.000 km.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 7. Data: 2010-05-19 09:26:55
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 18 Maj, 23:12, AZ <a...@g...com> wrote:

    > motocykli, *które znane są z wytrzymałości.*"
    Mozesz mnie nie wkwiac? :)

    pzdr, dr
    14/525

  • 8. Data: 2010-05-19 09:33:38
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-05-19 11:26, doktorski pisze:

    > Mozesz mnie nie wkwiac? :)
    >
    > pzdr, dr
    > 14/525
    Wyjątki potwierdzają regułę,swoją szosą to w moich łapkach Beemki sie
    najwolniej rozpadają(sarna i dwa spotkania trzeciego stopnia,zawsze
    powrot na kołach):-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2010-05-19 12:57:43
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 19 Maj, 11:33, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Wyjątki potwierdzają regułę,swoją szosą to w moich łapkach Beemki sie
    > najwolniej rozpadają(sarna i dwa spotkania trzeciego stopnia,zawsze
    > powrot na kołach):-)
    Nie nie nie. Kup cos z nowej serii K*. Wtedy pogadamy!

    pzdr, dr
    14/525

    * - K1200S po spotkaniu z sarenka niestety nie bylo w stanie dalej
    jechac wiec lepiej nie kupuj :)

  • 10. Data: 2010-05-19 13:01:58
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
    > * - K1200S po spotkaniu z sarenka niestety nie bylo w stanie dalej
    > jechac wiec lepiej nie kupuj :)

    yyy, to już nie jelonkiem?

    --
    gildor