-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!nntpspool01.opticnetworks.net!aioe.org!.POSTED!not-for-ma
il
From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co dla rodziny do 8000zł
Date: Wed, 21 Oct 2015 12:02:39 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 28
Message-ID: <n07nru$o97$1@speranza.aioe.org>
References: <5623fedb$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@o...wsisiz.edu.pl>
<n03jch$fof$1@mx1.internetia.pl> <n05uge$444$1@dont-email.me>
Reply-To: k...@g...pl
NNTP-Posting-Host: Kiwutjb5J2zwtQLVVRhGtw.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570706
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-10-20 o 19:45, ZIWK pisze:
> W dniu 2015-10-19 o 22:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
>
>> A tak poważniej - ja za te pieniądze szukałbym chyba 306-tki z końca
>> produkcji. Da się zmieścić w tej cenie z pakietem startowym, auto jeśli
>> nie bite, to nie rdzewieje, mechanicznie dość proste i tanie w serwisie.
>> Jedyny problem to belka tylna, ale kilka stówek załatwia temat na
>> kolejne 100-150kkm.
> Czyli też bliźniaczej Xsary (zwykłej - nie Picasso) - silniki 1.4/1.6
> 8zaworowe - są dość oszczędne, a jeśli więcej jeżdżone to LPG lubią :) -
> na wiele rynków wychodziły z fabrycznym LPG.
> Diesel najlepszy jest 2.0HDi (90KM) przy tych przebiegach będzie średnio
> opłacalny, chociaż jest pozbawiony "dwumasy" FAP-a i intercoolera.
> 1.4HDi i 1.6HDi - niestety mają wszystkie bolączki współczesnych Diesli
> - choć nie są złe.
>
> Z początku produkcji można jeszcze trafić na 1.8D i 1.9D i 1.9TD -
> klasyczne klekoty bardziej paliwożerne. Bez turbiny... toczą się na
> kraniec świata :), z turbiną robią to trochę szybciej.
>
>
>
1,4HDI co ma takiego czego nie ma 2,0HDI RHY??
Żona ma Xsarę właśnie 1,4HDI i auto mega oszczędne, bezawaryjne, tylko
za słabe troszkę...
Mam wrażenie, że jest cichszy od 2,0HDI RHY (miałem w 307'ce i 206'ce),
nie ma dwumasy, fap'a, IC, turbiny ze zmienna geometrią. Pali max.
5l/100km.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
Najnowsze wątki
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-07 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-07 Piaseczno => Developer .NET <=
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-07 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=