eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCo dla rodziny do 8000zł › Re: Co dla rodziny do 8000zł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!nntpspool01.opticnetworks.net!aioe.org!.POSTED!not-for-ma
    il
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co dla rodziny do 8000zł
    Date: Wed, 21 Oct 2015 12:02:39 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 28
    Message-ID: <n07nru$o97$1@speranza.aioe.org>
    References: <5623fedb$0$670$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    <n03jch$fof$1@mx1.internetia.pl> <n05uge$444$1@dont-email.me>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: Kiwutjb5J2zwtQLVVRhGtw.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2570706
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-10-20 o 19:45, ZIWK pisze:
    > W dniu 2015-10-19 o 22:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >
    >> A tak poważniej - ja za te pieniądze szukałbym chyba 306-tki z końca
    >> produkcji. Da się zmieścić w tej cenie z pakietem startowym, auto jeśli
    >> nie bite, to nie rdzewieje, mechanicznie dość proste i tanie w serwisie.
    >> Jedyny problem to belka tylna, ale kilka stówek załatwia temat na
    >> kolejne 100-150kkm.
    > Czyli też bliźniaczej Xsary (zwykłej - nie Picasso) - silniki 1.4/1.6
    > 8zaworowe - są dość oszczędne, a jeśli więcej jeżdżone to LPG lubią :) -
    > na wiele rynków wychodziły z fabrycznym LPG.
    > Diesel najlepszy jest 2.0HDi (90KM) przy tych przebiegach będzie średnio
    > opłacalny, chociaż jest pozbawiony "dwumasy" FAP-a i intercoolera.
    > 1.4HDi i 1.6HDi - niestety mają wszystkie bolączki współczesnych Diesli
    > - choć nie są złe.
    >
    > Z początku produkcji można jeszcze trafić na 1.8D i 1.9D i 1.9TD -
    > klasyczne klekoty bardziej paliwożerne. Bez turbiny... toczą się na
    > kraniec świata :), z turbiną robią to trochę szybciej.
    >
    >
    >
    1,4HDI co ma takiego czego nie ma 2,0HDI RHY??
    Żona ma Xsarę właśnie 1,4HDI i auto mega oszczędne, bezawaryjne, tylko
    za słabe troszkę...
    Mam wrażenie, że jest cichszy od 2,0HDI RHY (miałem w 307'ce i 206'ce),
    nie ma dwumasy, fap'a, IC, turbiny ze zmienna geometrią. Pali max.
    5l/100km.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: