  • 21. Data: 2010-04-14 17:30:25
    Temat: Re: Co byscie kupili
    Od: rafa <z...@p...onet.pl>

    > Od dawna jestem na forum C702-ki i jedyna wciaz powracajace nuta -
    > jako rzeczywista porażka - to makabrycznie scierajaca sie obudowa
    > ktora odrzuca ludzi. Pozostale zachowanie jak (...)

    Moj egzemplarz kupowany u Playa z abo:
    - dwa przyciski 4 i 7 wduszone i nieodskakujace
    (brak 'klika' przy wciskaniu), proba wymiany na
    drugi dzien po kupnie, po upewnieniu sie ze w
    innych egzemplarzach jest ok, skonczyla sie
    niepowodzeniem: aparat pojechal na 4 tygodnie do
    serwisu po ekspertyze, wrocil z adnotacja ze
    zostal naprawiony "przez wgranie nowego
    oprogramowania", w rzeczywistosci byl rozkrecany i
    naprawiony mechanicznie, wrocil z porysowana
    szybka. Operator nie uznal mojej reklamacji,
    przelknalem sline i zylem dalej.
    - okazalo sie ze u mnie w domu (Poznan) dziala
    siec Play tylko przy oknie, bo aparat skacze co
    chwile z nadajnika 3G na 2G i z powrotem, przy
    czym po zaakceptowaniu polaczenia przelacza sie z
    roamingowego BTS PLusa na dalej polozony BTS Play.
    Efekt: losowe tracenie lacznosci, zanik glosu,
    zrywanie polaczen. Telefon k750i i P1i (nie
    wpsominajac o innych producentach) dzialaja poprawnie.
    - po roku zepsulo sie zlacze FastPort (przestalo
    rozpoznawac sluchawki). telefon lezy na polce i go
    chyba mlotkiem rozwale bez sentymentu.
    - odbiornik GPS - dzialal jak chcial i kiedy
    chcial, czasem lapal sygnal po minucie, czasem po
    dziesieciu minutach nie zlapal.

    Takie sa moje wrazenia. Totalny szmelc. A juz
    mojego zdania na temat tracenia WSZYSTKICH
    ustawien telefonu (lacznie z ksiazka) po updacie
    przez SEUSa nie bede wypowiadal.

    pozdrawiam
    Rafal

  • 22. Data: 2010-04-14 17:53:42
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 13 Apr 2010 15:16:45 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Użytkownik Grzegorz Krukowski r...@o...pl ...

    >nigdy tam nawet nie trafiłem :)
    >Polskojezyczne?
    Nie, DE + subforum angielskie. Thats all.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 23. Data: 2010-04-14 21:01:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rafa z...@p...onet.pl ...

> [...]
    > oprogramowania", w rzeczywistosci byl rozkrecany i
    > naprawiony mechanicznie, wrocil z porysowana
    > szybka. Operator nie uznal mojej reklamacji,

    to chyba jakas wada fabryczna - u mnie w ten sposób przestały działac
    poprawnie 4 5 i 6 - po dwoch reklamacjach naprawili.

    > Takie sa moje wrazenia. Totalny szmelc. A juz
    > mojego zdania na temat tracenia WSZYSTKICH
    > ustawien telefonu (lacznie z ksiazka) po updacie
    > przez SEUSa nie bede wypowiadal.

    nie wiem co to?
    Po wgraniu aktualizacji via net wszystko pozostało, tylko telefon jeszcze
    bardziej zwolnił!
    Po aktualizacji w serwisie zawsze przyjezdzał goły (bez zadnych ustawien,
    lacznie z ksiazka!)!

  • 24. Data: 2010-04-14 21:38:31
    Od: rafa <z...@p...onet.pl>

    > nie wiem co to?

    SEUS= SonyEricsson Update Service = update view inet
    u mnie zawsze konczyl sie czyszczniem ksiazki
    adresowej

  • 25. Data: 2010-04-15 06:40:34
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-04-14 18:01, Budzik pisze:

    > To po co polecasz cos, co nie jest odpowiedzia na moje pytanie?

    Hmm .. ok .. przeprosilem .. ale chociaz ja jeden cos polecilem ...

    > Mp3 tez nie zgrasz jakos automatycznie, musisz recznie poprzenosic.

    mp3 kopiuja sie automatycznie ..

    Pozdr.
    Bastek

  • 26. Data: 2010-04-15 10:10:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Nie wiem po co ten caly halas.
    MyPhoneExplorer -> Rozpocznij Multisynchronizacje, i po krzyku.

  • 27. Data: 2010-04-15 16:01:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janeo j...@g...com ...

    > Nie wiem po co ten caly halas.
    > MyPhoneExplorer -> Rozpocznij Multisynchronizacje, i po krzyku.

    i co wtedy sie dzieje?
    Synchronizuja sie melodie przypisane do kontaktów?

  • 28. Data: 2010-04-15 16:01:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik basteku b...@N...interia.pl ...

    > Hmm .. ok .. przeprosilem .. ale chociaz ja jeden cos polecilem ...

    sorry, sorry - po prostu czytałem po kolei i od razu odpowiadałem.
    Odszczekuje powyzsze. hau hau!

    > mp3 kopiuja sie automatycznie ..

    ok

  • 29. Data: 2010-04-15 17:32:53
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 15 Kwi, 18:01, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Synchronizuja sie melodie przypisane do kontaktów?
    ??
    Duzo masz takich? :-ooo

  • 30. Data: 2010-04-16 06:38:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janeo j...@g...com ...

    > ??
    > Duzo masz takich? :-ooo

    miałbym, gdyby dało sie przenosic.
    Nie mam, bo jak po pierwszym serwisie telefon przyjechał pusty, to sie
    wkurwiłem i nie chciało mi sie ustawiac.
    Ale tu bardziej chodzi o to, ze podajesz nieprawdziwe informacje.