  • 1. Data: 2014-03-16 10:42:45
    Temat: Re: Co by tu kupić?
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Mar 2014 09:13:09 +0100, Malkontent napisał(a):

    > Może jakieś sugestie co do marki? Coś w miarę dużego, komfortowego i
    > palącego jak autobus. Do 20 tys. pln.
    > I bardzo proszę bez złośliwych komentarzy.

    Precyzja zapytania powala :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-03-16 10:45:20
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sun, 16 Mar 2014 10:42:45 +0100, Jacek <j...@g...pl> napisał:

    >Precyzja zapytania powala :)

    To co mam napisać. Auto ma być przestronne. Mało palić. Mało awaryjne.
    Coś jeszcze?

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 3. Data: 2014-03-16 11:03:17
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-03-16 10:45:20 niejaki Malkontent napisał:

    > To co mam napisać. Auto ma być przestronne. Mało palić. Mało awaryjne.
    > Coś jeszcze?

    ciut drożej
    http://tablica.pl/oferta/chevrolet-astro-108-tys-km-
    faktura-vat-1998-CID5-ID5bo0f.html#85ba55947f

    tu taniej
    http://tablica.pl/oferta/chevrolet-astro-awd-4x4-bar
    dzo-zadbany-CID5-ID5iMOR.html#289948ea21

    tu ford:
    http://tablica.pl/oferta/salonka-ford-aerostar-3-0-C
    ID5-ID31wHX.html#c3387d87c3

    i na koniec...

    http://tablica.pl/oferta/ford-econoline-e-250-camper
    -CID5-ID39LL3.html#e3a0db516d

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 4. Data: 2014-03-16 11:06:39
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Sun, 16 Mar 2014 11:03:17 +0100, p0li <p...@t...net> napisał:

    No cóż, widzę że źle trafiłem. Kasuję posta. Dziękuję za wszystkie
    "sugestie".
    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 5. Data: 2014-03-16 11:11:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malkontent malkontUSUŃ@go2.pl ...

    > To co mam napisać. Auto ma być przestronne. Mało palić. Mało awaryjne.
    > Coś jeszcze?

    Cokolwiek w gazie? :)
    Omega?

  • 6. Data: 2014-03-16 12:07:36
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-03-16 11:06:39 niejaki Malkontent napisał:
    > No cóż, widzę że źle trafiłem. Kasuję posta. Dziękuję za wszystkie
    > "sugestie".

    może źle odczytałęś intencje mojego posta ale to nie była ironia
    serio polecałbym ci takie auto
    nie jest drogie
    jest trwałe
    niezawodnością przewyższa europejskie konstrukcje
    o cenie części nie ma co mówić
    łatwo gazowalne - wtedy jest stosunkowo ekonomiczne
    (1,9 w tedeiku to może i nie jest - no ale i komfort podróży duuuużo
    wyższy)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2014-03-18 12:05:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-16 11:06, Malkontent pisze:

    > No cóż, widzę że źle trafiłem.

    to jest usenet :) nooo, jeszcze jest....

    > Kasuję posta.

    Chciałoby się :) On już jest na wieki wieków.

  • 8. Data: 2014-03-18 17:01:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:lg999j$1aht$...@n...ipartners.pl...

    > to jest usenet :) nooo, jeszcze jest....

    > Chciałoby się :) On już jest na wieki wieków.

    I tu się mylisz.
    Mój czytnik go nie pobrał.

    Ale oczywiście została reszta dyskusji.

  • 9. Data: 2014-03-20 15:22:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-03-18 17:01, Cavallino pisze:

    > I tu się mylisz.
    > Mój czytnik go nie pobrał.

    A mój pobrał. To że cancel zadziałał gdzieś-tam, nic nie znaczy.
    A częściowe usunięcie jest, cóż, jak jajeczko częściowo świeże.