    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co Plus kombinuje?
    Date: Thu, 19 Dec 2013 09:35:06 +0000

    Dnia Thu, 19 Dec 2013 08:26:02 +0100, Big Jack napisał(a):

    > Mam wrażenie, że się nie rozumiemy, ale ok, jeszcze raz. BTS od czasów
    > kiedy istnieli tylko trzej opertorzy GSM: Plus, Era i Idea, bez żadnych
    > pasożytów. Jestem poza zasięgiem Aero2 i czy BTS jego, czy nie, nie ma

    Skąd wiesz, że to ten sam BTS? To, że stoi taki sam maszt, to jeszcze o
    niczym nie świadczy. Wszystko się zmienia, zwłaszcza ostatnio.
    Orange i T-Mobile polikwidowały ostatnio sporo swoich stacji, bo mają
    wspólne. Tak samo Polkomtel i inne spółki Solorza mają całą lawinę zmian.

    Stacje są cały czas modernizowane (2G > 2,5G > 3G > HSPA > LTE), są też
    zmieniane pasma. Wystarczy, że firma zmieniła priorytety logowania i możesz
    być obsługiwany przez zupełnie inną stację niż ci się wydaje.
    Stacje są też "przesuwane" między pasmami i kanałami.

    Pewien obraz sytuacji może dać btsearch.org ale tam większość danych jest
    na podstawie pozwoleń UKE, które niekoniecznie musiały być już
    zrealizowane.
    Znajdź sobie swoją lokalizację, zobacz co tam świeci, może coś to wyjaśni

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.