  • Data: 2011-01-23 14:57:36
    Temat: Re: Clone+
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Brooks" napisał w wiadomości grup
    g2000vbv.googlegroups.com...

    On Jan 22, 8:48 am, "Maria" <M...@T...pl> wrote:
    > W a nie natkn am si w necie na Clone+http://www.cloneplus.com/pl/home.html
    > Podpowiedzcie ciekawskiej, czy sprz t Clone+ op aca si zakupi , gdy mam
    > CPolsat? Czy wszystkie programy mo na rozprowadzi po pokojach
    > bezprzewodowo, czy tylko te FTA?
    > Jakie haczyki czekaj na nieznaj cych si na rzeczy?

    >Clone+ to dosyc droga "zabawka". Mniej wiecej roczny abonament
    >któregos pakietu np. w cyfrze+.

    Ostatnio zaprosił mnie znajomy żebym u podłączył spliter dla cyfry + do 3
    tunerów, kupił sobie quatro. Przychodzę i co widzę, jest spliter 3 karty,
    kable i do tego 3 tunery linbox, po godzinie kombinowania okazało się że
    spliter jest walnięty, tunery najtańsze linboxy są na conaxa , mówię mu że
    tunery dopiero trzeba przeprogramować a spliter do wymiany na co on wielkie
    oczy no przecie ja to kupiłem w salonie Canal+ i mało działać od ręki :)