  • Data: 2011-01-23 00:40:18
    Temat: Re: Clone+
    Od: Brooks <x...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <ciach>
    >w CP karta jest
    > parowana z dekoderem/modułem CI. Nie zadziała w żadnym innym
    > urządzeniu :-). To w naszych warunkach działa tylko z C+. I
    > chyba jeszcze z TnK, ale to musiałby ktoś potwierdzić...

    Sorry Robercie bo odpowiedzialem na pytanie na które udzieliles juz
    Pani Marii odpowiedzi. Natomiast chcialem zaadac pytanie skad
    zainteresowanie takim drogim rozwiazaniem jakim jest clone+.
    A co do zastosowania clone+ to nikt na grupie nie chcial sie przyznac
    do zastosowania go z telewizja orange TP. Zamiast tego którys z
    grupowiczów przekonywal mnie do Tnk, zupelnie jakbym jej juz nie
    przerabial ;-P
    <ciach>

    --
    Brooks