  • Data: 2011-09-26 15:31:59
    Temat: Re: Clio & i20
    Od: "Waldek" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marrcino" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4e807a30$0$2486$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dżizas przecież pikanto to o klasę niżej, odpowiednik i10.

    Chyba tak. Poza tym zupelnie inna linia (design)
    i20 jest dosc przestronny jak na swoje gabaryty
    - odbylem jazde testowa, bagaznik prawie 300l
    Clio jeszcze nie jechalem - choc tu sie jednak bardziej liczy zdanie zonki
    - dla niej po przesiadce z SC oba sa dobre LOL (wspomaganie&przyspieszenie)
    wiec liczy na podpowiedz :)

    Ogladala tez KIA Venga ? (stwierdzila ze ciut za duza)
    no i cena z podobnym wypos. juz wyzsza - bardziej zblizona do Yaris / Ibiza

    Chodzi mi bardziej o awaryjnosc, jakosc zawieszenia, eksploatacje w czasie,
    slabe punkty
    i20 nie jest zbyt dlugo na rynku, to ponoc kontynuacja jakiejs linii ktora
    cieszyla sie dobra opinia
    Obecnie i20 chyba klepane jest w czechach podobnie jak KIA - ten sam koncern ?

    Clio natomiast jest na rynku juz od lat, wiec wiecej powinno byc wiadomo na jego
    temat