  • 11. Data: 2010-02-09 10:44:24
    Temat: Re: Clio Grand Tour - dlaczego nie kupić ?
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik qlistes napisał:
    > Witam. Zainteresowało mnie takie małe, z doładowanym silnikiem
    > benzynowym 1.2 100 KM. Można kupić u dilera z przyzwoitym rabatem. I tu
    > pytanie do Szanownych : czy ktoś użytkuje i mógłby podsunąć garść wrażeń
    > ? Jak z ekonomią, dynamiką, trwałością ?
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
    Ja mam takie cudo z 2008 roku, jak do tejpory odpukac w niemalowane
    wszystko bardziej niz OK a 101KM a czasem i 106KM (poczytaj instrukcje
    :-) ) pozwal sprawnie jedzic nawet zaladowanym autem.
    Spalanie w zimie na bardzo krotkich odcinkach to max 8,4l/100 (z
    wyliczen nie z kompa) w lecie max z klima wlaczona caly czas nie
    przekracza 7.5l/100km w miescie a nie mam lekkiej nogi :-) Na trasie
    mozna spokojnie wyprzedzac nawet z 4 pasazerami i zaladowanym
    bagaznikiem a spalanie nie przekracza przy danimicznej jedzie 7l/100km.
    W wersji jaka mam a jest to Dynamic + b.duzo dodatkowego wyposazenia
    jest prawie wszystko co potrzebne (nie mam tylko aut. klimy bo nie
    chialem czekac na auko kolejne 2 miesiace, jest reczna klima), bagaznik
    ma dwie podlogi i jest pakowny. Jak masz pytania to pisz
    ps. dbaj o turbo :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-02-09 10:54:35
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > ps. dbaj o turbo :-)
    I jescze jedno zapytaj Adama F. lub Marthena, to napisza Ci jak sie
    sprawowalo moje Clio podczas powrotu z ubieglorocznego zlotu (w aucie 2
    doroslych+dziecko+zaladowany na maxa bagaznik)
    Porownaniem bedzie A3 i "miata"
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-02-09 11:09:59
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

    > Faudi, Fopli i reszty Folksdojczów... ;)

    Fubaru!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 14. Data: 2010-02-09 11:35:24
    Od: "rz" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "qlistes" <f...@P...pl> napisał w
    > wiadomości news:hkpa44$a5c$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie kupuje się aut na "f".
    > Czyli żadnych Fordów, Fiatów i Fszystkich francuskich ;)
    i faszystowskich :D

  • 15. Data: 2010-02-09 16:33:35
    Temat: Re: Clio Grand Tour - dlaczego nie kupia ?
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    > Na co dzień dylasz Meleksem? ;)

    Wtedy 60 konnym twingo :-). Ale naprawdę 100km na taką popierdulke jak
    Twingo dawalo rade..

  • 16. Data: 2010-02-09 19:58:34
    Od: qlistes <f...@P...pl>

    W dniu 10-02-09 10:44, Gabriel'Varius' pisze:

    > [...]

    Dzięki za rzeczową wypowiedź. Stało się, że dziś zamówiliśmny ;). Wersja
    TechRun z przyzwoitym wyposażeniem, m.in. nawigacja. Około tydzień czekania.

    > ps. dbaj o turbo :-)

    Tj. rozgrzewanie/studzenie + nie oszczędzanie na oleju ? Coś pominąłem ?

    > pozdrawiam

    Pozdrawiam również.

  • 17. Data: 2010-02-10 11:38:55
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > czekania.

    > Tj. rozgrzewanie/studzenie + nie oszczędzanie na oleju ? Coś pominąłem ?
    Tak jak piszesz, na zimno nie cisnac za mocno a po intensywnym cisnieciu
    na trasie nie wylaczac auta zaraz po zatrzymaniu. Chyba, ze jest kawalek
    drogi gdzie sie dojezdza w normalnym tempie lub manewry na parkingu +
    pamietac o wymianie oleju.
    szerokiej drogi
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 18. Data: 2010-02-10 13:37:42
    Od: qlistes <f...@P...pl>

    W dniu 10-02-10 11:38, Gabriel'Varius' pisze:

    > [...]+ pamietac o wymianie oleju.
    > szerokiej drogi
    > pozdrawiam

    Może trochę offtopicznie, ale jak to właśnie ma się do pierwszego
    przeglądu po 20 tysiącach lub po roku ( w naszym wypadku na jedno
    wyjdzie). Dwadzieścia tysięcy nowym, doładowanym silnikiem to nie za
    dużo trochę ? Wiem, że jest gwarancja i nie powinienem się nawet
    zastanawiać, ale... ;-)

    Dzięki za dyskusję.
    Pozdrawiam.