  • Data: 2011-05-11 09:06:40
    Temat: Re: [Civic] - czy to problem ze skrzynią biegów?
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4dc97e8b$0$2443$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > E tam. Na drzwiach dwuletnich lancerów wyłażą purchle,
    > http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=62584
    > a mitsu sie chwali, że sa tacy ekologiczni, bo warstwa lakiernicza wynosi
    > 70 mikronów a na farbie oszczędzają 42% maeriału:
    > http://www.youtube.com/user/MitsubishiTV#p/u/10/GKUh
    ARImHAg (ok. 1:20 do
    > 3:00)
    > . Takie ku*wa czasy rządów księgowyxh - co z auta, które ma fajny silnik,
    > niezłą skrzynię i świetne zawieszenie, jak wkrótce będzie można wystawić
    > palucha przez blachę?
    > A ocynk ma wyłącznie na papierze:
    > http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63288
    >
    > --
    NO a Honda akurat w tym modelu o który pytał sharman ma 90 mikronów i też
    jest poniżej średniej jesli chodzi o korozję. Mi zjadło całą maskę od spodu
    na rantach z przodu i z tyłu czyli tam gdzie maska styka sie z uszczelką.
    Lakier jest tak cienki ze przy progu został wypiaskowany przez wode i błoto
    i widać było podkład. A po zdjęciu zderzaka na tej belce z przodu to lakier
    był tak cienki że był brązowy ( auto czarne) z powodu przebijania jasnego
    podkładu. To samo pod tapicerką drzwi oraz na samym dole drzwi. Sprawdzone w
    dwóch egemplarzach. Auto było bezwypadkowe i nie malowane wcześniej.
    Po lifcie za to korodowała dodatkowo chromowana listwa nad tablicą rej i
    tylne błotniki bo zaczęli montować takie chropowate nadkola. Jeszcze było
    parę spraw w tym modelu ale nie chce mi się pisać.