  • Data: 2009-11-01 14:46:19
    Temat: Re: Ciuchy firmy BUSE - dlaczego niedostępne w Polsce?
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pisza Ci ludzie o Krakowie, a ja podrzuce dla poprawy dystansu od
    Trojmiasta gosci ze Sputnik Teamu, ze Zgierza kolo Lodzi.

    Tu masz namiary:
    http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=9007237

    Przewaznie maja troche towaru w sklepie, wszystkie pozostale z katalogu
    Buse sciagaja. Sa dobrze zorientowani w rozmiarowce i potrafia dobrze
    doradzic. Zaopatrywalem sie u nich w kurtki, spodnie i rekawice -
    wszystko bez pudla. Bylem osobiscie, ale w przypadku spodni, po
    przymierzeniu jednego modelu potrafili dokladnie powiedziec mi jaki
    rozmiar powinienem wziac z modelu, ktory mnie interesowal. Sciagneli,
    przyjechalem, pasowaly jak ulal, kupilem, jestem zadowolony.
    Cenu IMHO tez maja na przyzwoitym poziomie. Towar oczywiscie sprzedaja z
    paragonem i zalatwiaja w razie potrzeby sprawy reklamacji z Buse.

    Ekhm, troche sie rozpisalem zaczem przepraszam, ale moze sie przyda.

    Zdrowko

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ