  • 1. Data: 2011-11-10 11:26:12
    Temat: Citroen C5 3.0 czy warto kupić?
    Od: "Agata" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Czy warto kupić takiego Citroena?

    http://moto.allegro.pl/citroen-c5-2002-r-3-0-v24-ins
    t-gazowa-i1926734527.html

    zaletami tego auta jest to że to kombi, ma fajny silnik, gaz, dobrze
    wyposażone, tylko czy nie będzie się psuło? Ma ktoś takie?

  • 2. Data: 2011-11-10 11:35:53
    Temat: Re: Citroen C5 3.0 czy warto kupić?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-10 11:26, Agata pisze:
> [...]
    >
    > zaletami tego auta jest to że to kombi, ma fajny silnik, gaz, dobrze
    > wyposażone, tylko czy nie będzie się psuło? Ma ktoś takie?

    Zabrzmi to stereotypowo, ale osobiście z zasady unikam samochodów z
    okolic Poznania, ze względu na dużą szansę trafienia na wytwór
    Wielkopolskiego Zagłębia Metaloplastyki.

    Co do samochodu to im więcej bajerów w starszym aucie tym więcej może
    się popsuć, a francuska implementacja elektroniki samochodowej nie
    słynie z niezawodności.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 3. Data: 2011-11-10 12:04:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Użytkownik "Agata" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zaletami tego auta jest to że to kombi, ma fajny silnik, gaz, dobrze
    > wyposażone, tylko czy nie będzie się psuło? Ma ktoś takie?

    Kuzyn ma.
    1. Ułamana klamka od wewnątrz (zdarzyło sie komuś coś takiego?).
    2. Wariująca klimatyzacja - elektronika
    3. Drogi serwis.
    T.

  • 4. Data: 2011-11-10 12:10:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 10:26:12 +0000 (UTC), Agata napisał(a):

> [...]
    >
    > zaletami tego auta jest to że to kombi, ma fajny silnik, gaz, dobrze
    > wyposażone, tylko czy nie będzie się psuło? Ma ktoś takie?

    Dobity, nie serwisowany 10-letni Citroen w topowej wersji, który po
    założeniu gazu zaczął się sypać na potęgę? To może być fajna baza do
    zbudowania sobie ładnego auta, ale drugie tyle pewnie trzeba by dołożyć.
    Podobnie kiedyś było z XM V6 - gniją teraz po podwórkach, bo ktoś tanio
    kupił, a pierwsza awaria przerosła możliwości finansowe właściciela.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2011-11-10 14:34:06
    Temat: Re: Citroen C5 3.0 czy warto kupi??
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-11-2011 12:04, T. pisze:

    > Kuzyn ma.
    > 1. U?amana klamka od wewn?trz (zdarzy?o sie komu? co? takiego?).

    Tak, niechcący wyłamałem koledze klamkę zewnętrzną w BMW - zdarzyło się
    komuś coś takiego??
    http://www.bmw-klub-lodz.com.pl/forum/index.php?acti
    on=printpage;topic=12751.0
    A jednak zdarzyło !

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-11-10 17:41:24
    Od: "Crimson" <r...@g...pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >

    > Pozdrawiam

    Kuzyn ma.
    1. Ułamana klamka od wewnątrz (zdarzyło sie komuś coś takiego?).

    Tak i to dwa razy. Do kupienia na szrocie za 50 zł.
    Podobno wada C5. Trzewa pasażerowi otwierać drzwi albo on nich opuszcza
    szybę

    2. Wariująca klimatyzacja - elektronika

    Wyświetlacz - szrot 50 zł

    3. Drogi serwis.

    Bardzo drogi

  • 7. Data: 2011-11-10 18:56:15
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

> [...]
    >
    > zaletami tego auta jest to że to kombi, ma fajny silnik, gaz, dobrze
    > wyposażone, tylko czy nie będzie się psuło? Ma ktoś takie?

    Radzę spojrzeć ile kosztuje chociażby komplet do wymiany rozrządu do
    tego silnika ;) niestety pewnie z 1500zł trzeba dać za same graty :D

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-11-10 18:57:56
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-10 12:10, P.B. pisze:

> [...]
    > Podobnie kiedyś było z XM V6 - gniją teraz po podwórkach, bo ktoś tanio
    > kupił, a pierwsza awaria przerosła możliwości finansowe właściciela.

    Albo wymiana rozrządu ;)

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-11-10 19:00:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Nov 2011 18:56:15 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Radzę spojrzeć ile kosztuje chociażby komplet do wymiany rozrządu do
    > tego silnika ;) niestety pewnie z 1500zł trzeba dać za same graty :D

    http://allegro.pl/rozrzad-citroen-c5-c6-c8-xantia-xm
    -3-0-v6-skf-i1897231867.html
    plus ewentualnie pompa wody. Jak na V6 to nie jest dużo.

    Jeżeli nic się nie zmieniło, to wciąż najgorszym problemem jest wydech, bo
    nie ma (a przynajmniej nie było) zamienników i trzeba kupować w ASO

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 10. Data: 2011-11-10 19:02:25
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-10 18:56, Czarek Daniluk pisze:

    > Radzę spojrzeć ile kosztuje chociażby komplet do wymiany rozrządu do
    > tego silnika ;) niestety pewnie z 1500zł trzeba dać za same graty :D
    >
    > Pozdrawiam !

    Heh, wiele się nie pomyliłem - zestaw contitecha bez pompy wody to w
    Intercars 1508zł ;) Zestaw Ruville z pompą wody to już bagatelka 2kzł :D
    Dobrze że nabyłem Vkę na łańcuchach :D

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jak szukałem samochodu to zastanawiałem się też nad C5, i przeszukując
    ogłoszenia jakoś dawało się zauważyć właśnie C5 Vki 3,0 za bardzo dobre
    pieniądze - patrząc na ceny rozrządu nie dziwię się ;)