-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Citroen C4 Grand Picasso
References: <mencdb$vmi$1@node1.news.atman.pl>
Date: Mon, 23 Mar 2015 18:49:15 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 53
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.63.203.83
X-Trace: 1427132953 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 24203 31.63.203.83:53411
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558249
[ ukryj nagłówki ]W dniu .03.2015 o 22:32 RD <r...@g...com1> pisze:
> Witajcie,
>
> Poszukuję informacji nt. Citroen C4 Grand Picasso. Interesuje mnie zakup
> rocznika 2008-2010. Znalazłem w okolicy interesujące mnie dwa
> egzemplarze.
> Oba z silnikami 1,6 / 110 KM / diesel. Co im dolega? Bać się takiego
> auta? Czy nie za słaby ten 1,6? Wersje 2.0 mają 136 KM i nie wiem, czy
> 110 na taką budę nie za słaby? Jakiś FAP?
>
> Proszę o jakieś opinie. Przebiegi.. cóż nie wiadomo, niby 140 i 200 tys.
1.6 w Grandzie jest za słaby. Wprawdzie niektórzy twierdzą, że jest OK. -
ale wg. mnie to dlatego, że wcześniej jeździli zagazowanym TICO (nie mam
nic do TICO - sam nim zrobiłem ponad 200kkm).
Unikaj skrzyń MCP - jak źle trafisz - BMW (będziesz miał wydatki :-)).
W końcówce 2010r. były już dostępne C4GP z HDI 150KM i HDI 163KM
(występuje z automatem AM6).
FAP'a w tym aucie nie masz się co obawiać - nie stwarza problemów.
Jak się mieści w budżecie to celuj w HDI 150 i skrzynię manualną z
końcówki 2010 - C4GP miało FL w październiku 2010.
Jak będziesz miał upatrzone auto - zarejestruj się na:
http://klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/view
forum.php?forum=56
i zadaj pytanie w odpowiednim wątku podczepiając link do auta.
(możesz uniknąć dzięki wtopy).
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.15 08:20 Mateusz
- 01.05.15 08:55 Tomasz Gorbaczuk
- 01.05.15 08:59 Tomasz Gorbaczuk
- 01.05.15 19:05 Mateusz
- 03.05.15 08:03 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=