  • Data: 2012-03-22 21:29:15
    Temat: Re: Citroen C2, gdzie naprawić soft nawigacji ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik <u...@d...net.pl> napisał(a):

    > Jesteś pewien, że nie czyta? Może trzeba mu bardzo starą i wolną płytę
    > nagrać? U mnie zadziałało dopiero jak wyszperałem starą nagrywarkę i
    > czarną płytkę tdk.
    > U Ciebie może być całkiem podobnie.

    Za długo się tym nie bawiłem, bo wciągnęło płytkę i po ptakach
    (i jej nie czytało - normalna tłoczona mapa). Poszło do expertów
    (serwisu) co takich widzieli dużo i mówią ze soft poszedł - tylko
    oni nie naprawią.

    generalnie na przykład nie czyta CD (zmieniarka na 5), i nie czyta
    map, nie oddaje płyt z niektórych slotów - ale radio działa ok.

    btw. tam się daje zrobić update softu żeby mp3 dekodowało ?

    --
    a co do nie czytania płyt to mam w innym aucie problem
    nawigacja z safrane - ten 2 model nawigacji 96' nie czyta mi moich płytek

    Mam chyba starego TEAC CD-R x4 z ~1994 roku czy coś takiego nagrywarkę,
    na tym nagrywać ? cyz poprostu TDK, VERMATIM czy czarne ala PS2
    albo złote ;) ?