  • 1. Data: 2013-06-25 15:00:51
    Temat: Ciężki żywot ruskich agrotunerów. :)
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl>

    Piątkowo, lowriderowo :)

    http://www.youtube.com/watch?v=SbP36mF3Gx0

    --
    Deflegmator

  • 2. Data: 2013-06-25 15:28:49
    Temat: Re: Ciężki żywot ruskich agrotunerów. :)
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2013-06-25 15:00, Deflegmator pisze:
    > Piątkowo, lowriderowo :)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=SbP36mF3Gx0

    Wczoraj we Wrocławiu widziałem trzy Audi na z blachami RUS tak właśnie
    obniżone. Zastanawiam się jak tutaj dotarli :)

    charwel

  • 3. Data: 2013-06-25 19:12:21
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-06-25 15:28, charwel (Oo)==::: pisze:

    > Wczoraj we Wrocławiu widziałem trzy Audi na z blachami RUS tak właśnie
    > obniżone. Zastanawiam się jak tutaj dotarli :)
    Jak wjechali na A4, to nie umieli z kolein wyjechać aż do Wrocławia...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-06-25 19:48:40
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    > Wczoraj we Wrocławiu widziałem trzy Audi na z blachami RUS tak właśnie
    > obniżone. Zastanawiam się jak tutaj dotarli :)

    A po co oni tak robią? To ma być jakiś szpan? Bo dla mnie to wygląda na
    czysty idiotyzm. Przy tym to rozgałęziacz rury wydechowej w Lanosach
    wygląda na szczyt finezji technicznej :D

  • 5. Data: 2013-06-25 21:08:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-25 19:48, Użytkownik Tomasz Wójtowicz napisał:

    > A po co oni tak robią? To ma być jakiś szpan? Bo dla mnie to wygląda na
    > czysty idiotyzm. Przy tym to rozgałęziacz rury wydechowej w Lanosach
    > wygląda na szczyt finezji technicznej :D

    Te rozgałęziacze to istnieją naprawdę ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-06-25 21:55:28
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-06-25 21:08, RadoslawF pisze:

    > Te rozgałęziacze to istnieją naprawdę ?

    No... np.: http://www.moto-mix.pl/produkt/koncowka-tlumika-c-35
    2.htm

  • 7. Data: 2013-06-25 23:32:59
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > No... np.: http://www.moto-mix.pl/produkt/koncowka-tlumika-c-35
    2.htm

    To to jest nic. Lepsze jest rozprowadzenie wydechu na obie strony
    zderzaka, przy użyciu rur kominowych. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 8. Data: 2013-06-25 23:44:45
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 25 Jun 2013 23:32:59 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <m...@o...pl> wrote:

    >To to jest nic. Lepsze jest rozprowadzenie wydechu na obie strony
    >zderzaka, przy użyciu rur kominowych. :)

    I dolot powietrza do filtra z rury typu flex :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-06-25 23:45:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 25 Jun 2013 23:44:45 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

    > I dolot powietrza do filtra z rury typu flex :)

    z wlotem z ocynkowanego wiadra :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2013-06-26 09:47:30

    > A po co oni tak robią? To ma być jakiś szpan? Bo dla mnie to wygląda na
    > czysty idiotyzm. Przy tym to rozgałęziacz rury wydechowej w Lanosach
    > wygląda na szczyt finezji technicznej :D

    gdzies slyszalem/czytalem, ze oni sa teraz na etapie polakow w pierwszej
    polowie lat 90.