  • Data: 2016-11-19 14:19:50
    Temat: Re: Ciężki żywot kierowcy...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przyjazny"

    > Skończył mi się płyn w spryskiwaczu :-)
    >
    > I zamierzam dokupić, ale ... no nie wiem jaki poza tym, że zimowy. W sumie
    > jak chodzi o wydatek to nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, ale mówią,
    > że z metanolem zły, ale dobry, więc sam nie wiem. Może sobie popieprzymy
    > trochę o płynach do spryskiwaczy ? :-)
    >
    > Znalazłem np taki ranking http://niusy.pl/@auto-swiat.pl/9vg

    Od jest starszy od Internetu ;-).
    ---
    Najnowszy nie jest, ale całkiem archaiczny też nie. Jak ktoś zna lepszy to
    niech poda.

    Generalnie na oko parametry na
    etykietkach lepsze, a w praktyce słabsze, większość płynów z napisem
    -20/-22/-25 przy -20 mi zamarzała 2 lata temu.
    ---
    A gdzie Ci zamarzał ? Bo czynnik zapobiegający zamarzaniu może odparowywać.

    Ja kupuję najtańszy jaki mogę dostać, chociaż często trzeba czekać do po
    świętach, raczej nie płacę więcej niż 2zł za litr.
    ---
    Też bym chciał za tyle kupować, ale zwykle w sklepach kosztują jednak
    powyżej 10 zł/5 l